• Miss Blue

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Välkomna alla brudar som gifter sig den 23 augusti i år! Nu närmar sig sommaren och bröllop med stormsteg!!!!! Snart har vi nått målet brudar!!!!!!! Vi fortsätter väl i vår lilla tråd att diskutera och tipsa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-30 11:32
    Här är vi brudar som hänger här:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Voilen 16:30 Edsbyn

• Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)
  • Miss Blue

Frågar igen, hur mycket ska man pimpa bordsplaceringstavlan?

Therece - oxå nyfiken= Bild önskas på provdukningen!
    Vi har inte heller bokat tid med prästen.....sist jag pratade med henne och frågade när man ska ha det här mötet sa hon att hon brukar kontakta brudparet ca 3 veckor innan vigseln, men att oftast hinner brudparet ringa innan dess......
    3 veckor innan känns lite för sent tycker jag.

• nicolina2008

Miss Blue: Jag tänkte också göra en sådan tavla som du nämner. Men jag tror inte man ska pimpa den för mycket eftersom det är många som ska försöka hitta sin plats samtidigt och då kanske det blir plottrigt om man har massa annat som "stör". Jag kommer nog bara ha tyg och sätta borden och namnen på den. Kanske något band runt så det blir som en ram.

• nicolina2008

Fråga igen! Vad har ni som in och utgångsmusik? Vi har bestämt ingångsmusik men utgång..? Vad ska ni ha?

• LindaMicke

Hej!

Åh vilken rolig tråd! Vi gifter oss också den 23 augusti, kl 13.00 i Arboga! Ska fortsätta läsa lite mer i tråden, så man inte missar något! ler...

• Miss Blue

Vi ska ha Mendelsohn in och Klinga mina klockor (Benny Andersson) ut. Vi har dock inte pratat med kantorn än.....men VI vill ha det så

nicolina2008 skrev 2008-06-13 09:58:43 följande:
    Fråga igen! Vad har ni som in och utgångsmusik? Vi har bestämt ingångsmusik men utgång..? Vad ska ni ha?
  • Miss Blue

Välkommen!!!

LindaMicke skrev 2008-06-13 10:04:36 följande:
    Hej!Åh vilken rolig tråd! Vi gifter oss också den 23 augusti, kl 13.00 i Arboga! Ska fortsätta läsa lite mer i tråden, så man inte missar något! ler...
  • Miss Blue

Nya brudar i tråden, fyll gärna på i vår lista!

Baccus 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    C123 14:00 Stockholm
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Jacobsson 15:30 Svärdsjö (Falun)
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Voilen 16:30 Edsbyn
    Brud 080823 15:30 Karlskrona

• Bröllop 2008

Miss Blue, vad synd att din kompis inte kunde komma. Ja har också en nära vän som inte kan komma, hennes bror gifter sig samma dag.

Vi är nu i Malmö för att ha möte med alla - det är helt underbart!! Vi har mött hon som ska göra buketten, den kommer bli så vacker. Vi har mött fotografen och det var jätte bra. Efter det åkte vi till festlokalen och pratade om menyn, servering, dekoration osv - allt känns underbart! Skönt att bitarna börjar falla på plats

Idag ska jag göra provuppsättning, prov sminkning och lämna in klänningen för att de ska sy upp den. Imorgon ska vi träffa solisten.

• Miss Blue

Ja det är synd, men med lite tur kanske hon kan komma ändå (vi håller tummarna).
    Oj det låter som ni fått massor gjort, vad kul!!
    Här händer det inte så mycket precis....
    Bröllop 2008 skrev 2008-06-13 10:16:23 följande:

Miss Blue, vad synd att din kompis inte kunde komma. Ja har också en nära vän som inte kan komma, hennes bror gifter sig samma dag.Vi är nu i Malmö för att ha möte med alla - det är helt underbart!! Vi har mött hon som ska göra buketten, den kommer bli så vacker. Vi har mött fotografen och det var jätte bra. Efter det åkte vi till festlokalen och pratade om menyn, servering, dekoration osv - allt känns underbart! Skönt att bitarna börjar falla på plats Idag ska jag göra provuppsättning, prov sminkning och lämna in klänningen för att de ska sy upp den. Imorgon ska vi träffa solisten.
  • Bröllop 2008

Nu börjar vi bli många Välkommen LindaMicke!

Vi har heller inte pratat med präst/kantorn än men vi vill ha Sonja Aldén För att du finns som ingångsmusik och The trumpet voluntary som utgångsmusik.

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)