• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • lillaj

FOtat till morgongåvan i dag och det var ju hur superkul som helst!! Hoppas hoppas resultatet blir bra Väntar med spånning på bilderna..

• Virvel

Jag köpte ju min vigselring hos www.jempguld.se för flera månader sedan. Nu var jag in på deras sida och fick se ringen som jag bara vill ha! Dom hade fått in nyheter och det var en i Schalins Norrskensserie som jag fastnade för. Tyvärr så är det väl inte så mycket att göra åt eftersom jag redan har min vigselring liggandes i garderoben.

• TyresöBrud

Virvel
    Ja norrsken var jätte vacker. Bara du kan ju veta om du vill ändra dig, det är ju möjligt att göra det. Jag har ändrat mig gällande mina smycken. Köpte först pärlor, vackra från Tomas Sabo, men ändrade mig sen och lät göra ett hängsmycke med Aqua Marin och briljanter samt örhängen av Aqua Mariner. Köpte en jätte fin kedja till idag hos Efva Attling, så nöjd nu. Kommer även att byta bort armbandet. Letar nu efter ett stass armband för fullt. Har hittat ett fint men det kostar nästan 2000kr och känns inte klockrent så jag letar vidare. Men hittar jag inget annat så kanske.

• Loveyou

Vilken är det du skulle vilja ha? Var in och kollade och jag håller med, många fina nyheter...men jag har också min vigselring som jag köpt från dem liggandes i skåpet. Men den är jättefin den med så jag är nöjd :)

Förresten, en dum fråga..hur får ni till "riktiga" smilies? Mina vill inte!

Virvel skrev 2008-05-14 19:21:06 följande:
    Jag köpte ju min vigselring hos www.jempguld.se för flera månader sedan. Nu var jag in på deras sida och fick se ringen som jag bara vill ha! Dom hade fått in nyheter och det var en i Schalins Norrskensserie som jag fastnade för. Tyvärr så är det väl inte så mycket att göra åt eftersom jag redan har min vigselring liggandes i garderoben.
  • cindell

: - ) = glad
    : - ( = ledsen
    ; - ) = blinkar
    : - D = skrattar
    : - [ = arg
    : - ? = blyg
    : - o = förvånad
    : - p = pussmun

fast utan mellanslag då

• Virvel

Det är den som heter Solvind och den ska vara i vitguld. Problemet är att jag måste byta förlovningsring också. Köpte nya förra året. Dom skulle räkna på det hela hos Jempguld och sedan återkomma till mig. Är ju inget kul och få typ 300 kr för förlovningsringen som jag redan har. Vi får se vad dom säger.

Loveyou skrev 2008-05-14 20:59:30 följande:
    Vilken är det du skulle vilja ha? Var in och kollade och jag håller med, många fina nyheter...men jag har också min vigselring som jag köpt från dem liggandes i skåpet. Men den är jättefin den med så jag är nöjd :)Förresten, en dum fråga..hur får ni till "riktiga" smilies? Mina vill inte!
  • Virvel

300 för vigselringen skulle det stå.

• lillaj

Idag har jag köpt gästbok och i kväll har vi klippt och klistrat lite och sen jag har handlat ett album till morgongåvan oxå

• bridesilly

Hur många är vi igentligen som ska gifta oss detta specifika datum?

Svar på tråden 080809 del 3