• BLOMMA81

Alla andra blir gravida utan jag

Jag slutade med p-piller för 3 månader sedan, vet att det kan ta tid.
    Men nu har en av mina bästa vänner blivit gravid o för henne gick det jätte fort. Gläds med henne men kan inte låta bli och vara lite svartsjuk.
    Vill ju så gärna oxå vara där, e det nån som vill ge lite tips på hur man kan hjälpa naturen på vägen eller som vill dela med sig av sina erfarenheter i ämnet, skulle bli så tacksam.
    Behöver piggas upp lite.

• Svar på tråden Alla andra blir gravida utan jag
  • mrsD

prinsessa - vi ska ha bröllop o försöker bli me barn lite sådär försiktigt..

• lycklig78

Jepp, vi har ju som sagt försökt i snart 3 år och ska gifta oss till sommaren.

• Prinsessa av Lyckoriket

Mrs D och Lycklig!

Jag önskar er lycka till! Själv vågar jag knappt hoppas, men drömma får man väl även om jag snart är 40 och M2B med.

• mrsD

prinsessa - er dag kommer den med! liksom våra dagar kommer att komma..

• Sibbis

åh, en tråd för mig. eller, ja, för oss. vi skulle väldigt gärna vilja bli med barn, jag har inte ätit piller sen i okt, men än så länge ingen mens. vilket SUGER om jag ska vara ärlig :P men men, jag har tid hos gyn i slutet på månaden, så de kan iaf titta o se att allt är som det ska.

är det så, fokuserar vi ännu mer på bröllopet så får vi se, helt enkelt...

• lycklig78

Prinsessa: Ge inte upp! Min kompis har precis blivit gravid och hon är 42 så det är absolut inte för sent.

• Prinsessa av Lyckoriket

Lycklig 78, tack för din peppning! Vi hoppas ju förstås, hoppas MYCKET!! Och omöjligt är det ju inte, men kanske inte så sannolikt om man är realist.

• lycklig78

Jo det är sannolikt i allra högsta grad.

• Zozo

Sibbis; medeltiden för att bli med barn är 7 el 8 manader

• Sibbis

Zozo: japp, jag vet. visserligen är jag ju såkalrt otålig ändå, men det jag först o främst skulle vilja ha är mens o ägglossning :)

Svar på tråden Alla andra blir gravida utan jag