Blomsterbrud skrev 2008-01-16 09:32:11 följande:
Nu har mitt kämpande med att avstå mina älskade coca cola börjat göra nytta, magen börjar tydligt krympa och förlovningsringen sitter lösare...HUUURRRRAAAA VAD JAG ÄR BRA!!!!Detta i stort sett bara genom att drastiskt minska cola intaget.Inte illa, nu blir jag ju klart sporra att fortsätta och skärpa mig ännu mer,inte illa på två veckor måste jag säga...Jag ska inte titta på vågen utan bara gå på hur det känns i kläder och ser ut...
Va kul att det gett resultat.
Äntligen:
Se till det du gör och var nöjd. När du flyttat färdigt orkar du säkert med att ta tag i "colamissbruket" (Coca Cola är verkligen ett gift).
Själv har jag just avgiftat mig från cappuccino (för andra gången). Får nog inse att jag inte kan dricka det alls (börjar jag kan jag inte låta bli och sen blir det bara mer och mer).
Magen funkar inte riktigt som den ska (ser ut som jag svalt en badboll). Måste bli bättre på att dricka vatten och kanske varva ner lite, sova bättre och så. Har i alla fall skaffat mig mer regelbundna matvanor och äter framför allt en ordentlig frukost varje dag. Motionerar inte heller så mycket som jag borde, men snart startar danssäsongen och då blir det lite mer.
Och visst kommer vi va trimmade till bröllopet!!!