• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Kan nån förklara för mig vad hög integritet betyder i en jobbannons? Såhär står det:

"...krävs en hög integritet och ett intresse för andra människor"

• Ab fab

hög integritet- inte lätt påverkad, står för sina åsikter,

• FruTez

Hmm... undrar om jag har det? *rotar i mitt inre*

• FruTez

Undrar också varför de vill ha en person som inte är lättpåverkad?

• Ab fab

jag tycker att den typen av önskemål i en annons går under rubriken floskler. Lägg ingen tid på att fundera över om du har eller inte- jag kan lova att de inte själva vet vad de efterfrågar

Imorgon skall vi ha en avkopplande dag. Frukost på Egg and Milk på Övre Husargatan. Amerikansk diner i 50-tals stil. Sen bär det iväg till Mölndal för att spela simulatorgolf. Stora Teatern 14 o Fredrik Lindströms show. En magnum Moet kanske skall avrunda dagen...

• FruTez

AB: Det låter som att du kommer att få en riktigt trevlig helg med andra ord!

Ha det gott, ni som kikar in här! Trevlig helg alla!

*vinkar och kastar slängkyssar efter er*

• Bauti

Äntligen hemma.

Tez
    Jag är oxå naken. Min mobil vill inte leva
    Skall leta på nätet efter bästa pris.

Trevlig helg *vink vink vink vink vink vink*

• FruTez

Surfar förbi!

Har precis tvättat tre av mina Hard Rock Café t-shirts inköpta i USA! Vill inte slänga dom i tvättmaskin (vet ju itne när jag kommer åka till USA igen för att kunna köpa nya) så jag har fått tvätta dom för hand... det var lite jobbigt! Imorgon ska jag tvätta resten... *puh* Tänk förr, när de var tvugna att tvätta ALLT för hand? Jisses! Jag är glad att vi har tvättmaskin!

Bauti: Fortf. naken?

• Bauti

Hej i solen

Fortfarande naken
    Men har en ericsson k850i på lur

Nu skall hela familjen Nilsson ut på promenad i solen.

Seeee youuuu

• Bauti

Äntligen söndag

Det är inget drag på denna tråden på helgerna ialla fall.
    Men jag pratar på, som vanligt.

Idag är det middag hos svärmor. Alltid lika skönt varje gång att komma till henne och få god mat.

Var och hämtade 987st kort som jag hade framkallat.
    Det är från bröllopet & bröllopsresan.
    SÅ roligt att bara sitta och titta på alla dessa kort. Till och med dofterna kommer tillbaka.
    Har inhandlat ett album med svarta sidor som ½ av korten får plats i. Får nog inhandla ett till (500 bilder skall få plats stod det).
    CARMA: Nu är det så att detta album inte är syra fritt. Vad kan hända då med korten?
    (lika bra att fråga pyssel gurun direkt)

I morgon börjar jag på silversmideskurs. Jag stod som reserv och kom med, Jipppppiiiiiiiii
    Den hålls på A-huset och kostar bara 400:-/termin. Så glad att jag kom med. Jag har tusen ideer. Men skall börja med en ring tyckte läraren. Alla moment finns med i ringen så det är bra att börja med det.
    Nu är det bara att bestämma sig hur den skall se ut. Vill ju ha något som bara jag har. Har några fin fina ideer där oxå.

krammmmm & pyzzzzzzzzz

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...