• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Va kul att BT funkar idag!! Vi får ha FL tråden som backup! Hihi!

God morgon förresten!

Bauti: Inte kul med begravning, men ett nödvändigt ont, tyvärr!

Carma: Skönt att katten är borta så råttorna kan få leka på borden?

Idag har jag glömt min mobil hemma... känner mig aldelles naken! Hahha!

• Ab fab

nintendo wii-

men att byta från eva attling-halsband till camenbert.... *s*

• Carma07

Ab: Du får väl uppdatera din lilla önskebok om presenter om vad du tycker om. Eller bara påminna honom om att läsa den igen.

• Ab fab

ja det vore ju en idé men å andra sidan har det blivit mycket svårare efter de fina julklapparna. Fick även en tavla från Kina- jättefin. Den är nu inramad och skall hängas upp i helgen

• Ab fab

hohohooooo... tomt i tråden. o jag saknar arbetslust....

• FruTez

Hooooar tebax! På plats igen efter lunch med sejfilé och vitlöksmörsky! Smakade gott, men jag har faktiskt lite ont i magen nu??

Har inte heller någon arbetslust! Åh, vill hem, stoppa en flaska vino verde i kylen och slänga mig i soffan! *längtar*

• Ab fab

lunchstället bjöd på semla som efterätt idag... inte helt fel

funderar lite på att lägga ner jobbet o tar en tur på stan. köpa tulpaner till värdinnan i kväll o kanske lite choklad som present till min 70-års fyllande morbror kanske.

• Bauti

Hej

Sitter hemma hos syster och väntar på att hon skall komma hem. Min mobil har lagt av så jag kan inte ringa henne och vet inte vart hon är.
    Men jag kunde ialla fall telefonnummret till P så han har ringt syster för att meddela att jag är här.
    Snacka om handikappad man blir utan mobilen.

• Bauti

Det var en mycket vacker cermoni.
    Lättsam och ljus.

• FruTez

bauti: Va skönt att det var en ljus och lättsam cermoni och inte en sån där tung nattsvart en... Hoppas allt är bra med dig?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...