• Svar på tråden Ume-brudar 2008
  • Karga81
    Munchkin skrev 2008-02-22 22:23:28 följande:
    Jo det är folkhögskolan som har kyrkan i strömbäck, men som sagt har jag själv inte varit dit och sett hur den ser ut, det är min blivande som valt kyrka, så jag hoppas han valt bra *S* Det enda jag vet är att den ligger vid vattnet typ *S*
    Jo det stämmer det går en å på baksidan av kyrkan, vet inte vilken dock.
  • ina ina

Är det någon av er som har varit på Änglalikt och kollat på klänningar? Har hon mycket? dyrt, billigt?

Var på Högtidskläder idag men hittade bara en jag gillade och den gick lös på 9300:- kändes lite väl mycket..
    Är inne på att ha en halterneck, vill inte ha axelbandslös.

• Filifjonkan2

jag köpte min på högtidskläder det blev billigare än att hyra som jag hade tänkt från början

• fdLadye

Jag köpte oxå på högtidkläder en Nixa för 3000kr.
    De har verkligen mycket superfint.

Ina: Har du prövat atelje AochE eller vad de nu heter som ligger väst på stan?

• batwomen

ina ina skrev 2008-02-23 23:49:18 följande:

Är det någon av er som har varit på Änglalikt och kollat på klänningar? Har hon mycket? dyrt, billigt?
    Jag har varit på Änglalikt. Hon har mycke olika klänningar för hon köper in det hon tycker om men bara i en st. Priset ganska lika som de andra ja mins inte riktigt det var i nov som jag var där. Nu vecka 10 ska jag dit igen å prova. Har inte hittat klänningen med stort K ännu.... Vet inte om jag törs beställa en på nätet, jag är lite feg när jag inte får prova först.
    Men det är ju en liten stund kvar till augusti ännu.
  • Silvergalen

Vi ska gifta oss 28:e juni. Har bara bokat kyrka och restaurang. Har nån bra tips på frisör? Vi vann 1:a pris i snöskulpturtävlingen så vinsten därifrån sparar jag till mitt hår...

• fdLadye

Vilken iskulptur var det du gjorde?

• Nomea
    batwomen skrev 2008-02-24 18:44:04 följande:
    ina ina skrev 2008-02-23 23:49:18 följande: Har inte hittat klänningen med stort K ännu.... Vet inte om jag törs beställa en på nätet, jag är lite feg när jag inte får prova först.Men det är ju en liten stund kvar till augusti ännu.
    Funderar också på att köpa via internet. Har läst mycket på trådarna om kinaklänningar, och det verkar som om majoriteten är nöjda med köpet.
    Och jag har hittat klänningen med stort K på 1koo's hemsida... kommer kosta (utan tull) ca 1200 kronor! Så priserna känns bra iaf!
  • Silvergalen

Vi gjorde draken Katla. Jätteskoj!

Svar på tråden Ume-brudar 2008