• Svar på tråden Ume-brudar 2008
  • fdLadye

Jag bor på Umedalen fast vi ska flytta till häggnäs som ligger hitom Vindeln.

• ina ina
    Munchkin skrev 2008-02-26 21:18:38 följande:
    ina ina skrev 2008-02-26 14:37:01 följande:
    Helt off topic, men wow hus i villanäs...det är så fint där. Har ni turen att ha en strandtomt med?
    Ingen strandtomt, men himla fint ändå
  • bummel
    fdLadye skrev 2008-02-27 00:01:38 följande:
    Jag bor på Umedalen fast vi ska flytta till häggnäs som ligger hitom Vindeln.
    Här är en till som bor på Umedalen
  • Silvergalen

Tån spelar inte så stor roll på skon. Bara jag får sidenband runt vristen. Vi ska ner till Stockholm i maj med jobbet så jag tänkte eventuellt kolla lite skor där. Någon som har tips på skoaffär i Stockholm?

• Snart fru Nilsson
    FruKjörling skrev 2008-02-26 14:34:16 följande:
    sambon och jag satt och pratade om det regnar vart kanman fota inomhus om man inte vill vara i en atelje några ideer någon ?
    Det finns partytält som man kan sätta upp utanför kyrkan, då går det bra att fota utomhus i alla fall.
  • FruKjörling

Snart fru Nilsson skrev 2008-02-27 08:48:00 följande:

Det finns partytält som man kan sätta upp utanför kyrkan, då går det bra att fota utomhus i alla fall.
    oki bra att veta.... har en idee och på fotagarfen lät det som det inte var helt omöjligt :)
  • FruKjörling

lite OT här med har bott Mellan Tavelsjö och vindel sen i Obbola Carlshem och Ersboda innan det blev uppsal... killen gillar Obbola sten vägrar att bo i norrland.. *S*

• fdLadye

PÅ drottning gatan finns det massor av skoaffärer precis vid åhlens.
    Åtminstone gjorde de det när jag bodde där.
    Men jag köpte mina på skocity här i umeå.
    De har annars jättebra sko. Och på Dna.

Svar på tråden Ume-brudar 2008