• Svar på tråden Ume-brudar 2008
  • PN78

Nu kan jag pricka av att fotograf samt DJ är bokad, känns skönt! Nu är det dags att ta tag i vem som skall sjunga i kyrkan.
    Vi gifter oss 14/6. Sista anmälningsdag för våra gäster är 15 mars och då ska det bli spännande att få veta exakt hur många som kommer.

Hur går det för er andra, är det någon som har ett roligt förslag på placeringskort?

• Madam Mim

PN78: Jag har tänkt göra placeringskort med hjälp av billiga ramar som jag målar och roliga kort på gästen som ska sitta där. Gissar att det kan uppstå en del fniss och skratt. :)

• ina ina

Var precis i kontakt med Therese på Änglalikt, ska dit imorgon och prova klänningar - hoppas jag hittar nån jag gillar

Så har även en av dom tre florister jag var i kontakt med i helgen hört av sig med kostnasförslag på brudbukett, inväntar dom andra två innan jag bestämmer mig

Hur gör ni med transport till Kyrkan, vad åker ni för bil?

• fdLadye

Silvergalen: Jag är ledsen att medela att din katla har blivit förstörd i helgen.
    När jag åkte hem från jobbet i lördagsmorse var det någon som hade sparkat loss huvudet på den=(
    Den var ett riktigt plus när man åkte förbi den på stan=)
    Då vet jag någon som du känner=)För hon sa att " En kompis till mig har gjort den så du måste rösta på den(Vilket jag skulle gjort i alla fall)

• Skottdag07

Ina ina: Hur stor prisskillnad verkar det vara mellan floristerna?

• ina ina

Skottdag07: Det vet jag inte än men jag återkommer så fort jag fått något fler svar, det enda jag har reagerat på hittils är att dom är olika hjälpasamma med ideér, för två var det inga problem att komma med förslag och räkna på bordsdekorationer också även fast jag inte vet antalet bord.

• PN78

Ina ina: Intressant att få höra prisskillnaden när du fått svar från samtliga. Hur ska din bukett se ut?

• ina ina

Nu har jag hittat min klänning! Den fanns på Änglalikt
    Så nu blir det till att leta skor, några tips på var?

PN78: Jag har tänkt mig en bukett med vita, lila, ljusrosa rosor och orkidéer.

• Silvergalen

Vilken florist verkar bäst?

• Silvergalen

Skor har jag också problem men att hitta. Jag vet exakt hur jag vill att de ska se ut... och då blir det ju bara svårare... Jag vill ha kritvita, höga klackar med sidenband som man knyter om vristen. Jag har sett såna i en fransk brudtidning. Om någon har sett några såna kan ni ju hojta till!

Svar på tråden Ume-brudar 2008