• Svar på tråden Ume-brudar 2008
  • FruKjörling

Hej tjejer hoppar in här bor i Uppsala men kommer gifta mig i Umeå i sommar :) Då jag kommer från denna underbara stad :)

• ina ina
    Silvergalen skrev 2008-02-26 13:38:14 följande:
    Vilken florist verkar bäst?
    Den floristen som var snabbast och där ingenting verkar omöjligt är Holmsunds Blommor, men det återstår att se hur dom står sig i pris men skulle tro att det inte är så stor skillnad. Dom andra lovade att jag skulle få besked i veckan iaf.
  • ina ina

Välkommen FruKjörling! När gifter ni er? vilken kyrka, festlokal? *tusen frågor*

• FruKjörling

ina ina skrev 2008-02-26 14:22:22 följande:

Välkommen FruKjörling! När gifter ni er? vilken kyrka, festlokal? *tusen frågor*
    Tack vi gifter oss den 26 Juli i stadskyrkan sen har vi bokat en av Umefolketshus lokaler :)
  • kaifas

Bor i Holmsund , gifter mig 080808. Den här tråden verkar va något för mig. :)

• FruKjörling

sambon och jag satt och pratade om det regnar vart kanman fota inomhus om man inte vill vara i en atelje några ideer någon ?

• ina ina

Välkommen kaifas! Bor också i Holmsund, fast bara tillfälligt, ska alledeles strax börja bygga hus i Villanäs

• fdLadye

FruKjörling: Då har vi samma datum. Fast jag i st mikaels kapell=)

Silvergalen: Vad ska du ha för tå på skon`? Spetsig? rund?

• FruKjörling
    fdLadye skrev 2008-02-26 16:46:06 följande:
    FruKjörling: Då har vi samma datum. Fast jag i st mikaels kapell=)Silvergalen: Vad ska du ha för tå på skon`? Spetsig? rund?
    Oki :) ja ett trevligt datum att se framemot :)
  • Munchkin

ina ina skrev 2008-02-26 14:37:01 följande:

Välkommen kaifas! Bor också i Holmsund, fast bara tillfälligt, ska alledeles strax börja bygga hus i Villanäs
    Helt off topic, men wow hus i villanäs...det är så fint där. Har ni turen att ha en strandtomt med?
Svar på tråden Ume-brudar 2008