• Svar på tråden Ume-brudar 2008
  • ina ina
    Thildra skrev 2008-02-20 19:57:47 följande:
    ina ina skrev 2008-02-20 09:09:38 följande:
    Jag köpte klänning via www.littlecoral.com i kina. Var dock lite osäker så jag köpte på mig en annan här på BT, så nu står jag med två klänningar.. :(Kinaklänningen blev dock så bra så jag har valt att använda den!Jag kan maila bilder på den andra om du är intresserad?(Tänkte lämna in den till Änglalikt så får hon sälja den åt mig.)
    Tack, skicka gärna bilder till mig, skrev i din GB - såg att vi gifter oss på samma dag
    Har ev en klänning i gbg på gång, kruxet är ju att jag inte kan prova den utan endast skicka dit en bekant som kan titta på den och ev köpa den åt mig..
  • Nomea

Hej! En till brud som gifter sig -08 i Umeå!

• ina ina
    Munchkin skrev 2008-02-20 19:16:09 följande:
    Stallet heter butiken i vännäs. Sen finns Ateljé A&K och Golden existence i Umeå som båda hyr ut och säljer bröllopskläder :)Själv har jag beställt min från www.1koo.com, så får jag den precis som jag vill till i stort sett inga pengar alls :DPå tal om nåt helt annat tjejer...ni som ska spendera bröllopsnatten på hotell, vart ska ni vara? Jag har bara hittat 2 hotell i Umeå som har nån form av bröllopspaket, varav det vi tänkte ta, Stora hotellet har börjat med att ha stängt från midsommar fram till augusti så det funkade ju ite alls....
    Vi kommer också att bo på Stora Hotellet. Vilket var det andra som har bröllopspaket?
  • Nomea

ina ina skrev 2008-02-21 12:09:35 följande:

Välkommen Nomea!
    [/citat]
    Filifjonkan2 skrev 2008-02-21 12:40:58 följande:
    [citat]
    välkommen nomea
    Tack
    någon som vet ett annat bussföretag annat än Göstas här?
  • Madam Mim

Jag vill bara tipsa er som funderar på lokal.
    Folkuniversitetet ligger centralt och har fina lokaler som dom hyr ut för en rimlig summa. Har ingen aning om det finns porslin och sådant då jag inte varit där själv utan fick tipset av en vän.

www.folkuniversitetet.se/templates/Page.aspx

• bummel

Finns många bussföretag här i umeå! Själv jobbar jag på Veolia transport Tror man kan abonera på Swebuss och Vilhelmina taxi också..

Vi har inte bokat hotell än men vi har tänkt att ta bröllopsviten natten innan bröllopet och bara ett vanligt rum på själva bröllopsnatten. tänkte att vi är så trötta då och inte orkar utnyttja alla förmåner som finns i bröllopsviten.

• Thildra

Madam Mim skrev 2008-02-21 16:43:16 följande:

Jag vill bara tipsa er som funderar på lokal. Folkuniversitetet ligger centralt och har fina lokaler som dom hyr ut för en rimlig summa. Har ingen aning om det finns porslin och sådant då jag inte varit där själv utan fick tipset av en vän.www.folkuniversitetet.se/templates/Page.aspx
    Svärmor hade sin 50-årsfest där. Jättefina lokaler!
Svar på tråden Ume-brudar 2008