• Svar på tråden Ume-brudar 2008
  • Munchkin

Vi gifter oss den 5 juli i strömbäcks kyrka, den ska tydligen vara väldigt lik helena elisabets ( jag har inte sett nån av dom *S*) Festen kommer vi att ha i stöcke bygdegård, ska dit nu på söndag på Annas fest & mats minibröllopsmässa och kika...och passa på att inventera köket och kolla hur det ser ut ordentligt :)

• ina ina
    Filifjonkan2 skrev 2008-02-22 19:17:36 följande:
    den är ju iofs ganska liten så man kan ju inte vara många i kyrkan
    Min mamma gifte sig i den kyrkan och dom hade ca 100 gäster och det gick tydligen bra.. men den ser verklign pytteliten ut
  • Filifjonkan2

hmm ja då är nog större än man tror!!!

• Thildra

Vi gifter oss också den 31 maj precis som ina ina, fast i Backens kyrka. :)

• bummel

Precis som filifjonkan så gifter vi oss den 12 juli. Vi gifter oss i Backenkyrkan och har efterföljande fest på Göstas loge.

Jag känner att vi har en del att kvar att planera. t.ex. har vi inte bokat in var vi ska tillbringa bröllopsnatten Känner mig lite lätt stressad emellanåt..

• ina ina

Vi har också en hel del kvar att göra, känns som om tiden är knapp

det som är gjort är;

- Bokat Kyrka, präst och kantor
    - Bokat lokal för middag och fest
    - Bokat hotell för bröllopsnatten
    - Skickat inbjudningskorten
    - Lämnat bild på brudbukett till florist för kostnadsförslag, men tänker lämna till ytteligare 2 florister.

Så ni kan ju se att vi har en heel del kvar att stå i, ska på stan och ränna imorgon och förhoppningsvis kommer vi en bit till på listan då

• Karga81
    Munchkin skrev 2008-02-22 19:32:01 följande:
    Vi gifter oss den 5 juli i strömbäcks kyrka, den ska tydligen vara väldigt lik helena elisabets ( jag har inte sett nån av dom *S*) Festen kommer vi att ha i stöcke bygdegård, ska dit nu på söndag på Annas fest & mats minibröllopsmässa och kika...och passa på att inventera köket och kolla hur det ser ut ordentligt :)
    På folkhögskolan? Har varit där några gånger, den är som mer bred än lång om det är den du menar.
  • Munchkin
    Karga81 skrev 2008-02-22 21:49:37 följande:
    På folkhögskolan? Har varit där några gånger, den är som mer bred än lång om det är den du menar.
    Jo det är folkhögskolan som har kyrkan i strömbäck, men som sagt har jag själv inte varit dit och sett hur den ser ut, det är min blivande som valt kyrka, så jag hoppas han valt bra *S* Det enda jag vet är att den ligger vid vattnet typ *S*
  • Skottdag07

Och för oss närmar sig den stora dagen: Om en vecka är jag fru!

Ska till Wilmas imorgon och få ansiktsbehandlig, massage och färga bryn och fransar. Lyx för nästan en tusenlapp, mamma sponsrar med ett presentkort hon inte lyckats använda. *tacksam*

Visst är det otroligt vad pengar som drar iväg så fort man säger "bröllop" helt galet dyrt med både blommor och hår. Ska bli så skönt att få lön i slutet på mars och faktiskt inte ha en stor händelsa att lägga pengarna på.

• Nomea
    fdLadye skrev 2008-02-22 16:04:53 följande:
    det finns ju något bussföretag som har en loge med=) Fast jag kommer inte ihåg vad han heter.vilket datum gifter ni er tjejer( och killar om det finns någon på tråden)?
    Ja, men det är väl Göstas tror jag...

Vi gifter oss den 20:e september
Svar på tråden Ume-brudar 2008