Ume-brudar 2008
Hej!
Nu har de stängt den gamla tråden, så jag öppnar en ny.
Adressen till gamla är: www.brollopstorget.se/Forum-5-60/m2502719.html
Hej!
Nu har de stängt den gamla tråden, så jag öppnar en ny.
Adressen till gamla är: www.brollopstorget.se/Forum-5-60/m2502719.html
Vi gifter oss den 5 juli i strömbäcks kyrka, den ska tydligen vara väldigt lik helena elisabets ( jag har inte sett nån av dom *S*) Festen kommer vi att ha i stöcke bygdegård, ska dit nu på söndag på Annas fest & mats minibröllopsmässa och kika...och passa på att inventera köket och kolla hur det ser ut ordentligt :)
hmm ja då är nog större än man tror!!!
Vi gifter oss också den 31 maj precis som ina ina, fast i Backens kyrka. :)
Precis som filifjonkan så gifter vi oss den 12 juli. Vi gifter oss i Backenkyrkan och har efterföljande fest på Göstas loge.
Jag känner att vi har en del att kvar att planera. t.ex. har vi inte bokat in var vi ska tillbringa bröllopsnatten Känner mig lite lätt stressad emellanåt..
Vi har också en hel del kvar att göra, känns som om tiden är knapp
det som är gjort är;
- Bokat Kyrka, präst och kantor
- Bokat lokal för middag och fest
- Bokat hotell för bröllopsnatten
- Skickat inbjudningskorten
- Lämnat bild på brudbukett till florist för kostnadsförslag, men tänker lämna till ytteligare 2 florister.
Så ni kan ju se att vi har en heel del kvar att stå i, ska på stan och ränna imorgon och förhoppningsvis kommer vi en bit till på listan då
Och för oss närmar sig den stora dagen: Om en vecka är jag fru!
Ska till Wilmas imorgon och få ansiktsbehandlig, massage och färga bryn och fransar. Lyx för nästan en tusenlapp, mamma sponsrar med ett presentkort hon inte lyckats använda. *tacksam*
Visst är det otroligt vad pengar som drar iväg så fort man säger "bröllop" helt galet dyrt med både blommor och hår. Ska bli så skönt att få lön i slutet på mars och faktiskt inte ha en stor händelsa att lägga pengarna på.