Ume-brudar 2008
Hej!
Nu har de stängt den gamla tråden, så jag öppnar en ny.
Adressen till gamla är: www.brollopstorget.se/Forum-5-60/m2502719.html
Hej!
Nu har de stängt den gamla tråden, så jag öppnar en ny.
Adressen till gamla är: www.brollopstorget.se/Forum-5-60/m2502719.html
Vi har fått tag i en kille som fotar modeller och reklam bilder till ex Pilgrim Han ska vara med och fota lite i kyrkan se så har vi en idee på hur vi vill ha dom andra bilderna så det gillade han vi får alla orginal bilder han tar, han får behålla kopior då han ville ha dom i sin portfolio... Vi har valt att ligga högt i budget på fotograferingen så vi har lagt oss på 10000kr :)
Nu har jag bokat in fotograf! Det blir fotafolk som tar 3000 kronor för en timme, exklusive bilder. Det är lite krångligt med fotograf eftersom jag fotar själv och är ganska kräsen... Jag är ofta irriterad över bröllopsbilderna i tidningen! Men jag hoppas att fotofolk är bra. Sandro har ju ibland jättedåliga bilder (främst vad gäller kompositionen). Svärfar får fota i kyrkan tänkte jag, så kan man ta hans bilder som tackkort.
Är ute efter näbbklänningar till mina döttrar också, 3 och 5 år.
Vet ej om jag ska sy själv eller köpa. Jag har inte hittat nåt bra mönster, ska kolla på Ohlssons. Men jag har gjort tiaror åt tjejer som blev jättefina. En grön smyckestråd som jag böjt och dekorerat med gröna pärlblad och rosa blommor. Jättefint och enkelt!
Silvergalen: Du kan beställa superfina näbbklänningar hos littlecoral.com
Hämtade min ring igår och nu börjar det bli verklighet :) Provade klänningen i helgen också. Känns fortfarande som en dröm att om 3,5 månad skall vi gifta oss.
Min bukett kommer jag att göra hos Holmsunds Blommor och fotografen blir min syrras kompis. Han är en professionell fotograf och tar 3500 kr. Då är han med i kyrkan, fotar när vi går ut och självklart efteråt. Antal bilder har vi inte pratat om men vi får samtliga bilder på en CD skiva så vi kan själva bestämma vilka som skall framkallas.
Är det nån som vet nån I stan som man akn lära sig dansa vals hos??