• Snart fru Wennerström

September 2008, del 2

Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!

• Svar på tråden September 2008, del 2
  • Höstbrud 2008

Vi kommer snart fram till Bästföre-datumet på denna tråd....vem kommer starta upp en ny tro?

• Ickaflicka

Kärlek08: Ja, jag tog bort bilden ganska snabbt igen, jag har ju en m2b som gillar att surfa in här ibland också, hihi!

Om du är väldigt nyfiken kan jag maila den till dig istället.

Ang freebra/uniquebra, min syster har provat och tycker att den funkar jättebra, även under löst hängande kläder. Hon har något större byst än jag, så jag tror att det kommer funka bra på mig också och min klänning sitter ju dessutom åt runt bysten, så den är mest för att få lite "push-ihop-effekt"... Min syster har köpt sin på Lindex, så jag tänkte springa dit och kolla på lunchen!

Lycka till på Lilly, jag hittade flera fina klänningar där... Till ganska bra pris...

• lanovia 08

Ja vem kan det tänkas blir??? Inte blir det jag ialla fall för jag kommer nog inte ha tillgång till dator på hela helgen.

• fyffy

Moonlightshadow ja det kanske inte är så ältt att beskriva men det låter fint, huvudsaken är ju att du kände dg fin i den :) har du beställt/köpt den än?

• avil

Hindersprövning,o vigselblankett från er pastorsexpidition(om ni vigs i annat än er hemkommun) -NÄR beställer ni det??

• Moonlightshadow

Jag ska hyra den så jag har bokat den o betalat handpenningen på den Så nu är det bara att vänta på sömerska ska höra av sig för de justeringarna

fyffy skrev 2008-02-25 12:25:55 följande:
    Moonlightshadow ja det kanske inte är så ältt att beskriva men det låter fint, huvudsaken är ju att du kände dg fin i den :) har du beställt/köpt den än?
  • matildaochniklas

Eftersom hindersprövningen bara gäller i fyra månader så fixar vi den väl i mitten av maj kanske. Vi gifter oss den 6:e september.

avil skrev 2008-02-25 13:17:34 följande:
    Hindersprövning,o vigselblankett från er pastorsexpidition(om ni vigs i annat än er hemkommun) -NÄR beställer ni det??
  • avil

Ja...men jag tänker så här-man kan ju beställa den redan nu,o behöver ju inte skicka in den DIREKT.....för det är väl från då det kommer tillbaka,det gäller 4 mån.

• matildaochniklas

Jaha, du menar så. Det vet jag inte riktigt när vi kommer att göra.

• Skonie

Man kan väl skriva ut blanketterna på hemsidan?

Jag är riktigt orolig för det här med vigselförättare. Tänk om ingen kan/vill! Vad f*n gör vi då?

Svar på tråden September 2008, del 2