September 2008, del 2
Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!
Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!
Oj oj vad fin! Pronovias klänningar är ju så vackra, speciellt med all spets. AVIS!!!! Kan du inte berätta vad du fick betala så att jag slipper vara avundsjuk så länge
Verkligen jättefin klänning!
Väldigt fin. Svårt att få klyfta med den urringingen?
Oh, slog mig nu att vi skall ju till mina svärföräldar ikväll. Då skall jag minsann ta fram och titta på klänningen. Måste ju se så den fortfarande är lika fin.
Vad kul Ickaflicka, då har du snart klänningen. Ja att inte titta på den varje dag blir nog svårt. Av den anledningen vet jag knappt om jag vågar ta hem den från svärförlädrarna.
Ordinarie pris var i Linköping 11 500, men den är från 2007 års kollektion så jag fick 20 % rabatt, så det blev 9 200. Men affärens sömmerska kommer att göra ganska mycket ändringsarbeten som ingår i priset, så jag tycker inte att det är så dyrt...
Nej det är inte så svårt att få klyfta i den, jag har rätt liten byst men ändå större än modellens, och jag ska ha en sån unique bra / free bra, som ger fin klyfta...
Ickaflicka: Har du tagit bort bilden?? Jag blev ju så nyfiken! Tycker du att den där free bra är bra... funderar på att prova en sådan men jag funderar på om den sitter kvar?!! även om man blir svettig??
Jag har också provat klänningar! Men jag hittade inget även om jag har omvärderat det här med axelbandslöst, kanske det blir det ändå... sjöjunfrumodeller ska jag prova mer av... håll tummarna för att jag hittar något i sthlm på lilly!!! Som inte är för dyrt...
kärlek08, jag har också en. Sitter som berget på mig i alla fall. Jag har bland annat haft den på en bal samt under "konstiga" toppar till vadags
Igår var jag o provade brudklännngar o jag hittade en! :) den var riktigt fin, kände mig som en prinsessa :)
Moonlightshadow vad var det för klänning? *nyfiken*
Oj hur ska jag förklara. Det var en cremfärgade klänning som är axelbandslös med plajetter o småpärlor,den har släp. Tyget går snett över magen o midjan, man kan säga lite veckad. Förstår du hur jag menar...Jag ser den framför mig men sen om jag har gett en bra beskrivning på den är en annan femma. Jag har inte någon bild på den tyvärr. Men jag kände mig som en prinsessa i den :D