• LKU

Vansinnigt underbara... Höst-07

Välkomna alla underbara flickor!

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07
  • LKU

Mysig Lucia på er alla!

Lite utmattad efter en heldag på Ullared i går... men samtidigt nöjd och glad att ha fått mesta klapparna ihandlade, fattas bara några nu Nähäpp, dags för dagens sysslor!

Kramar från LKU
    *bär ner tvättkorgen i tvättstugan*

• LKU

anne
    Japp, jag tog en intensivkurs i långtbortistanska i fall du skulle behöva mig men ser att jag var för sent ute... jaja, kanske blir fler gånger

love U
    Va mysigt det lät att du och Lukas gjort julgodis och att Daniela har målat fina skålar, snacka om att dom julklapparna kommer bli uppskattade!!!

onaka pompom
    Ja, alltså även om det inte är någon snö och det är mycket folk och trångt och lite så, så är det ändå mysig stämning tycker jag, gå lite på julmarknaden... Köpte inget men sjöng allsång med Lotta

Fru Henax, SingForLife och love U
    Det är helt sanslöst, tv3 gör uppehåll med PB!!!!!!! Hur länge då undrar man?????
    Jag vill INTE få höra att PB börjar sändas i mars nästa gång, då bombhotar jag tv3 alltså, det räckte med att dom drog ut på det i det längsta i höstas innan säsongstarten kom i gång!
    Törs man ens gå in på tv3:s sida och reka? Någon som vågat?
    *biter på naglarna*

Cantaton
    En stor kopp te, varma bullar och en fleece-filt till dig gumman med hopp om att du får vila lite i kväll och bara ha skön fredag!!

Själv ska jag ta det otroligt softisch i kväll...
    Samla krafter inför i morgon bitti... när det blir en repa på stan och trängas med alla människor och stå i kö och svettas och bli galen och hungrig och tänka att nääääeeee vi skiter i julklappar men ändå komma hem förhoppningsvis ganska nöjd och tycka det är roligt slå in alla klapparna och tänka att det blev nog rätt så bra ändå...

Fredagskramar till alla

• LKU

love U
    P.S. Jag har bakat chokladkola som jag tänkte lägga i såna där gammaldags glasburkar med röd rosett kring (som jag ber till gud om att hitta på stan i morgon) det är väl det närmsta hemgjorda julklappar jag kommer Känner mig dock mycket stolt!!

• Fru någongång.

LKU.. modigt att ge er ut i julhandeln.. har inte köpt en enda julklapp ännu. Men i min familj så köper vi inte ngt längre.. Men sambons familj kör fortfarande med julklappar. så det blir väl ut i början av veckan. Men vet vad jag skall ha så det blir nog inga problem.

igår var jag och en kollega på axel, nacke, huvud och ansiktsmassage.. så ljuvligt. Men idga vaknade jag med huvudvärk, men det är tydligen rätt vanligt.. men man borde unna sig lite sådana saker då och då.

annars är det lungt här. "mini" roar sig med att göra kullerbyttor i magen och röja runt allmänt :) Men det är så mysigt.. 87 dagar kvar nu ...

hoppas alla får en trevlig helg.

• love U

Hejsan hoppsan alla flickor!

LKU: Det låter jättefint med glas skålarna!
    Hoppas att julhandeln gick bra! Själv ska jag ge mig ut efter barnbidrag och lön och på en helg två dagar innan julafton! Men jag tror att det hör till! Det ska bara vara så helt enkelt! Jag ska trängas osv! Annars är det inte riktigt jul! Hur fan är man funtad egentligen??!!

Ja, måste nog smyga mig in på 3:an och kolla det där om PB! Meddelar om jag hittar något! Don`t kill the messenger, bara!

Frunågongång: Härligt med kullerbyttor, och säkert sparkar på¨revbenen oxå! Har "mini" dragit någonkroppsdel på insidan av magen någongång? Det gjorde Lucas! Så det såg ut som jag var en alien! Skitläbbigt! Hoppas att ni mår bra förövrigt!!

Nu jobbar jag bara onsdag och torsdag sen har jag semester tills den 7 januari! Sååååååå skönt och jag känner verkligen att jag behöver det!

Ha en underbar kväll!!

Puss och kram

• Cantaton

Jag ska också ut och julshoppa i helgen ;) Men har inte hunnit innan, så så får de bli.

• Fru någongång.

love u. tror den drog ngt längs magen förra veckan, men då låg jag och vilade på jobbet så då såg jag inte det :) Men det är en väldans rörelse när jag gått och lagt mig.. Men det är bättre att den rör sig mkt än inte .. är galet täppt i näsan men det är nog slemhinnorna som svullnat.

här har det inte handlats ngra julklappar ännu, skall inte köpa några hem utan jag har bakat en massa och gjort julgodis. skall även ge bort en flaska hemgjord citronlikör..

åker till gotland på fredagkväll och kommer hem på annandagen.

lku.. åker du till dalarna över jul eller är du kvar i götet?

cantaton.. lycka till med julklapparna, hoppas allt är bra med dig och M

• Cantaton

Fru Någongång, jag hinner nog ev. handla lite imorrn också, beroende hur lång tid jag tar på mig på tentan. Har dock glömt att anmäla mig till den och kommer in i mån av plats, så vi får väl se om jag ens får skriva den. Men jag pluggar till den iaf.

Det är bra med M och mig. Vi har tenta på ungefär samma saker imorgon (för ovanlighetens skull) så vi har tentapluggat tillsammans idag. Kändes skönt eftersom vi har tenta 1½ vecka in i kursen! Har varit toksvårt att hinna plöja två böcker (vilket jag inte har hunnit...) så jag sitter med gamla tentor och statistikuppgifter och sådant.

Trött som få. Vi ska baka julgodis i helgen och ge bort till hans föräldrar och hans farmor. Inom vår släkt har vi alltid julgodis och mamma och jag har redan bakat en omgång, så där är det inte lika kul att ge sådant.

Vad ger ni era män/festmän/pojkvänner?

• LKU

Halloj halloj!!

Roligt att se att det är lite aktivitet i tråden trots julstök och julklappshandling för alla

Jag har letat ihjäl mig efter såna där gammaldags glasburkar som chokladkolorna var tänkta ligga i men håller på att bli tokig, finns inte någonstans så nu får jag tänka ut något ny "approach" Var ute och sprang i lördags som sagt och satt sedan hela lördagkvällen och slog in och skrev på, men gryyymt skönt vara klar. Men visst är man helt tokig som ger sig ut en heldag veckan före!!!

I dag har jag varit ner en sväng och köpt byxor och top för presentkort jag fick i födelsedagspresent, så nu kan man väl se någorlunda "ordentlig" ut på julafton Ja, det blir som så att min kära sambo jobbar på julafton så vi kommer fira nu till helgen med hans familj och sedan åker jag upp på söndag till Falun och ner på onsdagen igen! Får liksom göra det bästa av situationen.

Cantaton
    Julklapp till sambon blir vetepåse från Hälsokost (som även kan användas kall), parfym + duschgel i LOVELY doft + ett par jävligt snygga "Salming"-boxershorts som jag ser fram emot att få se PÅ sen!!

Kramar till alla goa flickor!!

Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07