Vansinnigt underbara... Höst-07
Välkomna alla underbara flickor!
Välkomna alla underbara flickor!
Skickar varma tankar till alla goa tjejer i tråden. Jag vet att ni har mkt för er på såväl arbetsmässiga som privata plan, och har därför full förståelse för att tråden vilar såpass mycket som den gör - jag skriver själv sällan. Vill bara säga att jag tänker på er och hoppas att blodtrycket ligger stabilt, att bebisen sparkar vilt, att pappa mår bättre, att det har lugnat ner sig på jobbet o.s.v.
Många kramar!
Trevlig lördagkväll på er!
Cantaton; vad go du är gumman! *heart*
Jag önskar även jag att alla har det bra med alla förehavanden i livet.
Själv är det ff dåligt med pappa och de vet ännu inet vad det är för fel
Det har sugit musten ur mig och jag är i princip aldrig här inne längre, ibland händer det att jag bara kikar in en snabbis för att kolla om jag missat nåt
Däremot går musiksvängen framåt och jag älskar verkligen det här
Jag håller på att fixar en hemmastudio så kan maken spela in mig när jag sjunger o spealr samt att han kan spela både gitarr o bas så han kan hjälpa mig med det med
Hoppas ni alla haft en mysig kväll
KRAM
Cantaton
Tack gulliga lilla du!
Hoppas allt bra med dig med och att du hinner mysa med M mellan varven med alla projekt, jobb, sång-uppdrag etc. Ta hand om dig lilla du. KRAMAR
SingforLife
Så ledsamt med din pappa, jag förstår inte varför vården är som den är i dag, han skulle (som jag tolkar det, jag säger inte att det är det enda rätta) kanske behöva läggas in på ett hem för vård både psykiskt och fysiskt och så tycker jag det låter som DU min kära vän behöver få ett BREAK från allt vad detta innebär. Det finns liksom en gräns för vad man både orkar och KAN göra som med människa/dotter. Hoppas verkligen dom TAR TAG i detta och gör någonting åt detta, hur länge ska han behöva hålla på så här liksom???
Som sagr, vården... *morr*
Låter dock toppen med hemmastudio, är nog suveränt bra för dig få sjunga för full hals och släppa alla spänningar just nu.
Sköt om dig
KRAMAR
Jag har varit i dalarna några dagar över helgen och det var verkligen välbehövligt break. Skönt komma bort från stan och vardag ett tag. Och extra bonus att det kommit jättemycket snö däruppe. Tog långa härliga promenader i ett skogen som verkligen såg ut som ett riktigt vinterlandsskap och så mammas underbara mat och fika mellan varven och mys på kvällarna, mmm LOVELY
Nu är man dock tillbaka i vardagen och det är "bara" försöka kämpa på med allt vad det innebär. Äter blodtrycksmedicin nu och hoppas på att få ner trycket. Var där för en vecka sedan men då låg det fortfarande högt, trots medicin så man får hålla tummarna.
Hoppas alla har det bra och hinner mysa och vila och äta lussebullar, dricka glögg, tända ljus och bara ha det gott emellan alla "måsten".
Massa massa kramar från eder LKU som också har er i tankarna
Pussar och kramar till er alla underbara!!!
Mysig första advent önskar jag er alla. Skall straxt äta hemmagjord brunch med sambon och tända första ljuset. fixade och donade redan igår så jag kan njuta nu på morgonen.
kram alla
trevlig första advent!!!!
Long time no see! Hoppas allt är bra med er allihopa! Hoppas ni alla har haft en riktigt mysig första advent!
Sthlm bjuder på ösregn... inte sååå mycket julkänsla alltså!
Idag har jag varit gift i ETT ÅR! Så ärligt talat har jag/vi inte fokuserat på advent idag...!
Sköt om er allesammans, njut av LKUs glögg och peppisar! Själv ställer jag fram en stor skål med skumtomtar och julmust åt er som jag hoppas ska smaka så här på kvällskvisten!
KRAM!
TACK för glögg, omtanke, trevligt sällskap och varma människor i denna härliga tråd *kraaaaaaam*
GRATTIS Henax!! Har det gått så länge redan!?! Vad fort tiden går!
Vad gjorde ni? Firade ni på nåt särskilt sätt?
KRAM o grattis!