Vansinnigt underbara... Höst-07
Välkomna alla underbara flickor!
Välkomna alla underbara flickor!
hihi.. tack för omtanken tjejer
jodå.. igårkväll vart allt bra igen..
och jag hade en grymt sexig mun på slutet
*vinkar tillbaks*
Tack för lyckönskningarna. Det känns som det gick bra
idol ikväll igen..
asså, åker inte Sam ut nu så skiter jag i alltihopa!!!
Ja, princess, han borde ha åkt ut för längesen!
Nu ska jag på middag hos en kompis o sen ska vi två och hennes föräldrar gå på konsert :) Gunilla Backman på Rival.
Varför kan man aldrig få känna sig riktigt lycklig?? Jo, det är jag egentligen!! Jag har ett bra liv egentligen... En underbar man, två UNDERBARA barn, en härlig stor familj osv....
Men min mamma och Erik saknas i mitt liv! Jag saknar dem så mycket att det bara skär i hjärtat på mig!! Jag HATAR att vara så här ledsen!
Allt skulle vara mycket lättare om mamma hade levt!! Jag skulle ha sluppit att bråka med min syster varje jul om att jag vill fira jul med min familj och barnens farfar än med henne! Nu har jag sårat henne igen!! Om mamma hade levt så hade det varit ok!
Min dotter sa häromdagen att hon oxå vill ha en mormor!! Vad svarar man på det?? Så jävla orättvist!
Och Erik... Hur många hade inte varit lyckligare om han hade levt!
Varför, varför, varför, varför????????????????
Förlåt om jag förstör fredagskvällen!!! Men jag var tvungen att få skriva av mig lite!
Puss och kram
*krama om love u*
*kramar om* Kan ni inte bjuda henne också då? Eller vill hon att ni väljer henne istället för dem?
love U
Kan inte föreställa mig hur du känner lilla vän. Vet inte vad jag hade gjort utan min mamma, ens mamma är ju, ja ALLT. Åtminstone för mig betyder mina föräldrar verkligen allt för mig. Det är ju dom som alltid funnit och finns där för en i alla lägen, alltid älskar en oavsett vad som händer. Tycker så synd om dig lilla gumman så det finns inga ord. Och Erik var ju så ung, det är frukstansvärt orättvist. Näe fyy så arg man blir!!! Du har all rätt i världen att vara ledsen och arg gumman och det är bara bra att du "får ut det", skrik på bara, gorma så mycket du vill, det är helt okej, bara så du vet. Vi finns här och lyssnar och stöttar och kramar om så gott vi kan även om det ibland är svårt att finna rätt ord att säga. Kanske inte blev världens bästa inlägg detta, men jag vill bara du ska veta att vi finns här.
Miljoners miljoners kramar till dig lilla vännen!!!
Kram Love U. Kan bara hålla med. Vet inte hur jag skulle klara mig utan familjen. Framför allt nu under graviditeten.
Idag är jag otroligt slö. Gjorde god frukost till sambon och mig och sedan löste vi melodikrysset. Lagom mycket vuxenpoäng på det :) Sedan började sambon med den långa köksbänken som nu skall få en annan färg. Han tyckte inte det var så bra att jag målade mera då det luktar så mkt.. Så jag gled in i soffan :)
Men nu är han ute och övningskör så jag skall försöka plocka lite hör och ta mig till lite shopping. Behöver en ny bh.
Vad gör alla under helgen?
KRAM