• LKU

Vansinnigt underbara... Höst-07

Välkomna alla underbara flickor!

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07
  • love U

Hej alla underbara flickor!

SFL: Du vet att jag håller en tumme! Kram till dig!!

LKU: Hoppas att du mår bättre! Kramar till dig oxå!!

Princess: Älskar julen jag med! Men har inte tjuvstartat än! Har visserligen börjat men barnens paketkalender och bestämt de flesta julklappar till barnen... Åhh, nu blev jag sugen på julskinka, lussekatter, pepparkakor, glögg och julmust och allt annat som hör julen till!

Cantaton: Julgodis är gott!! Mmmmmm.... Kan gärna ta lite jag med!
    Biltema har billiga pepparkvarnar har jag för mig... M kan jag tyvärr inte hjälpa dig med just nu... Men jag kan ju alltid återkomma om jag kommer på något!

Fru Någongång: RIMSTUGA.... Åhhhh, vad mysigt! Jag är med!
    Härligt att bebben sparkar och har sig! Gulligt!!

Fru Henax: Nu ska jag titta på måndagens avsnitt av PB! Har inte hunnit att titta på det!! Hoppas att allt är bra med dig!

MÅNGA KRAMAR TILL ER ALLA!!!!!

• LKU

love U

Och kramar tillbaka till dig! Japp, julen är en fin och mysig tid och jag älskar också allt som har med julen att göra, mmm.
    Du har ett spännande avsnitt av PB att se fram emot, gud så himmelens bra det är , helt sanslöst!!
    Ha en skön kväll vännen!

• LKU

Om skumtomtar...

Jag minns att det förra året vid den här tiden började inhandlas en faslig massa skumtomtar av alla söta flickor i den här tråden... minns att jag själv och karinna (som inte har möjlighet att vara inne så ofta men alltid finns med i våra tankar ändå, go som hon är den flickan) och undrar om det inte var Fru Henax som också var fasligt förjust i dessa...och så även Eurolady...

Är sugen på att tjuvstarta genom att handla upp massa skumtomtar och bjuda på här i tråden, men traditionsbunden som jag är får ni vänta liiiite till, känns som det aningen för tidigt

1a advent brukar vara startskottet för mig Lovar att det blir stora skålen med godis här i tråden då!!

• LKU

Det är såna där rosa skummiga godisar som är jäääääättegoda!!!

Fru Någongång.

Du har meddelande på FB från mig
    Kram!

• Fru Henax

*sniffar lite i luften*

Mat- och julprat!!! Hohohoho på er, I´m back! Hur ska man kunna hålla sig borta från skumtomar, julmust och goda gratänger?! Näe, det går ju inte!

Jag drack faktiskt också julmust i helgen, gott! Men lussebullar alla redan?! VAR hittade du det, fru någongång?! Du bara måste berätta!!! Och lyllos dig förresten som får äta för TVÅ!!! Det blir ju 4 stycken lussekatter varje gång!

SFL! Hoppas att allt går så bra som möjligt med din pappa! *kram*

LKU! Du får gärna skicka en hälsning från mig till karinna om du hör av henne! Gillade henne! Och apropå henne, köpte säsongens första tulipaner i helgen! Me like also!

love U! NÅÅÅ??? Vad tyckte du om PB?! Inte spännande alls va?! Nope!

Hoppas alla har det himla bra! I det vackra höstvädret!!!

• Fru Henax
    Se där ja. En överdos med smileys bjöd jag visst på!
Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07