• LKU

Vansinnigt underbara... Höst-07

Välkomna alla underbara flickor!

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07
  • Princessdiamond

LKU

din helg e fullspäckad!

själv skall jag iaf till tandläkaren om ca 2,5 timme och laga hål

• Cantaton

Och jag har jobbat med en gruppuppgift fram till nu. Den ska lämnas in och redovisas imorgon bitti.

Nu ska jag sätta mej o tentaplugga i biblioteket och efter det går jag hem o äter en sväng innan jag åker in till stan o går på teater med några klasskompisar.

• Princessdiamond

blev inget hållagande.. det va såpass ytligt att det inte behövs..
    däremot tog de tandsten
    och strax innan jul skall jag dit och laga två hål han hittade..
    kostar bara 800 per lagning!!

• LKU

Princess

Helt sjuuuuukt dyrt gå till tandis. TUMME NER!!!!
    Och så precis innan jul också, stackars dig!!
    *krama om*

• Cantaton

Mm, o då får vi under 23 ändå en viss subvention. Så förstå vad det hade kostat annars!!!

Trist - framför allt innan jul som sagt.

Hur är det med dej LKU?

• Princessdiamond

så du menar att om ett drygt halvår så blir det ännu dyrare för mig??
    helvete då

• Cantaton

Dessvärre är det så... (om det inte är till och med 23 vill säga.) Vet bara att gränsen går där.

• helenekl

Jag ringde pappa igen förut men då svarade han inte varken på mobilen eller hemma varpå jag fick panik och ringde en vän som skjutsade mig till honom. På vägen ut dit så ska vi igenom en rondell, som givetvis är avspärrad i den riktingen pga att en långtradare krockat i den!!! Jag bytte plats med min vän och körde rakt in i den i motsatt riktning! Det var givetvis inga bilar i den då, jag hade så pass mkt sans i kroppen iaf

När vi kom fram så möttes jag av en tom människa, en pappa som helt förlorat livsgnistan och som inte ätit nån mat på flera dagar utan bara lite godis och sånt

Han grät och jag grät och han sluddrade men verkade ändå med i huvet. Hans fot ser ut att vara en spricka eller nåt i men han totalvägrade åka in trots ihärdiga försök och pga saker som hänt förr i tiden , då pappa var en annan människa, så har jag ingen kraft att ta tag i honom och kräva att vi åker in. Jag är helt orkeslös där tyvärr

Det jag fick göra var att åka därifrån och helt respektera hans önskan att få vara i fred... emellanåt sa han att jag är världens bästa som kom och att han uppskattade det massor o emellanåt sa han att han ville vara ifred.

När vi väl åkte så krashade jag inombords. Det är så jäkla hemskt att se honom så här... att se sin pappa gråta och inte vara sig själv

När vi kom in till stan så ringde min mobil och det var Neurofys som ringde och sa att de tagit min oro på allvar och fixat en tid till på måndag kl 10,45!!!!
    De ska även lägga in högsta prioritet på provsvaren så de kommer så fort det bara går!
    Det FINNS människor som är guld värda inom vården trots att man ofta blir motbevisad ang detta!!
    Hon var så himla rar!

Jag ringde pappa o berättade det och han lät lättad men sne har han ringt flera ggr till efter det och svänger upp o ner i sinnesstämningen.
    Jättejobbigt och jag har gråtit bort hela mascaran idag..

Hoppas att de hittar felet på EEG på måndag och att de kan göra något åt det i racerfart så pappa kommer tillbaka igen

Jag sa förut till honom, när han sa att han ville dö ifrån det här, att "jag vill inte förlora dig igen när vi precis har börjat träffas efter så många år!"
    "Tänk på ditt barnbarn som nu lärt känna sin riktiga morfar!
    "Tänk på mig och XXX (brorsan) som förlåtit dig och älskar dig"

Ja jag försökte med allt och vet inte vad mer jag akn göra, jag kan ju inte bevaka varje steg han tar!?

för att inte behöva skriva flera långa inlägg så kopierad jag in inlägget på ett tidigare inlägg från Gamman o hit, det är tungt nu och här ser ni varför

• Princessdiamond

*går fram och sätter mig brevid SFL och bara håller om en lång lång stund*

Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07