Vansinnigt underbara... Höst-07
Välkomna alla underbara flickor!
Välkomna alla underbara flickor!
Hej på er alla goingar!
Love U: Å tjejen, tänker på dig massor. Gråt, klaga, prata, skrik, skriv - gör det som du känner är bäst för dig. Man måste få ur sig det som gör ont! Kramar i massor!!
Fru någongång: Bra att du undviker starka ämnen nu under graviditeten. Vi köpte hus precis när jag blev gravid så jag har sluppit en hel del av renoveringen som har bestått av mycket målning Har fått serva med mat o fika istället
Vår lördagskväll har vi bl a hunnit med ett akut besök på sjukhuset då vår lilla dotter har haft blod i blöjan... Så det blir till att hoppa över samtliga mjölkprodukter för mig en tid framåt. Men vad jag förstår det som så finns det många bra alternativ...
LKU: Jag försöker lära mig Facebook lite i taget men jag har fortfarande inte fattat så mycket av sidan...hahaha. Men det är kul att kolla gamla klasskompisar o andra vänner som jag inte har haft kontakt med på länge. Ska läsa igenom din fina beskrivning av Facebook när jag har tid sen. Den var pedagogisk o bra
Fru Henax: Tänkte bara sända en liten hälsning, från mig Göran, till den roliga o glada Henax. Om jag är Göran är du då Henry??? Henry får det bli.
Hoppas att alla har en fin lördagskväll!! Ta hand om er!!
Onaka Pompom
Hej lilla hjärteflickan
Roligt att se dig här, men tråkigt höra ni var tvungna åka in till sjukhuset Hoppas dock att det ordnar upp sig med att hitta alternativ till mjölkprodukterna. Allt bra annars med dig gumman? hihi, ja det blev en lite lång "manual", men tänkte att lite nytta kanske den kan göra i allafall
Må så gott vännen och hälsa familjen. Pussa N och W från mig, hihi
Massor av kramar
Tack alla ni för att ni finns! Era kramar och ord går rätt in i hjärtat på mig!!!
TACK!!!!
love U: jag är nästan aldrig här längre men ser nu hur du mår, lilla hjärtat!!!
*kramar om länge*
Jag kan bara föreställa mig smärtan att inte ha min mamma hos mig, hon är mitt allt och bara tanken är fruktansvärd!
Det är så skönt att se att du känner att du har mannen och barnen och att de ger dig glädje...
Ang mamma och Erik så finns det inga svar, livet är så orättvist ibland och att jaga svar gör en bara mer förtvivlad
Erik vet jag när han dog men inte din mamma, är det längesen? Skulle du ha behållning av att få prata ut med någon, någon som kan hjälpa dig att få minnena av mamma till något som skänker dig glädje, någon som kan hjälpa dig känna att hon finns med dig och vakar över dig?
Smärtan är förgörande, jag vet, och jag tycker itne du ska be om ursäkt för att du skriver om det en fredagskväll! du får skriva när du vill och hur du vill, det är bra att du inte håller det inom dig vännen
Hoppas det känns aningens bättre idag mot i fredags när du skrev här
KRAM kära du
Alla ni som skrivit ang pappa; tack söta ni!!!
Dessvärre har jag inga nyheter att komma med än!
Pappa sov hos mig hela förra helgen, kräktes hela tiden och ramlade på golvet när han tappade balansen osv -inget kul alls!
Det enda positiva var att han psykiskt mådde lite bättre av omsorgen
På fredagen ringde de från Neurofys och erbjöd papap en tid till EEG till i måndags så vi åkte dit och gjorde undersökningen
De lovade ett snabbt svar men när jag legat i och frågat vart det är så har de inte hittat det!!!!!!!!!!!!!!!!
VAd i helvete liksom!?
Har de slarvat bort det eller har Linköping inte skickat det än? VART ÄR DET??
Jag ska ringa dit nu och fråga om de ens har faxat det
*återkommer när jag vet mer*
puss o kram alla och hoppas ni får en fin måndag
självklart la bt ner när jag skulle skriva..
jaja
skrev eg inget annat än att jag när jag hör sånt här skäms för att jobba inom vården.. (även om det nu inte är på sjukhus jag jobbar..)
så irriterande sfl.. man vill ju ha svar så man kan gå vidare.. hoppas dom hittar ngt på röntgen så man kan lösa det.
här är det lung måndag. bänken i köket är klar och det blev supersnyggt :)
var hos barnmorskan idag och allt var bra, mina värden hade stigit så det kändes bra, bebisen lät så fint när hon lyssnade.
skall sova nu, kommer bli en tuff vecka då en av mina kollegor är kommer vara sjukskriven 1 månad. så det blir olika vikarier en tid nu.
Hoppas alla mår bättre idag. kramar
Låter som många tunga känslor i tråden för stunden *kramar om alla behövande*.
Själv började jag min praktik idag, så nu ska jag sitta på (ett eget) kontor i 5 veckor.
*tar fram min trumpet och dammar av den efter 10år i lådan... värmer upp lite försiktigt... harklar mig och drar en lång fanfar för födelsedagsbarnet!*
Heeeeeeej och GRATTIS!!!
Lägger mitt paket, inklätt i rosa glitterpapper och en stor vit rosett uppepå, på det stora presentbordet!
Henax, vilket fikabord! Grymt jobbat! Jag kan ta hand om disken efter festen;) Men först måste jag värma upp armar, ben och höfter samt dra på mig festblåsan för att kunna skaka loss ordentligt till musiken!!