• LKU

Vansinnigt underbara... Höst-07

Välkomna alla underbara flickor!

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07
  • love U

Hej alla underbara!!

Har inte hunnit att läsa igenom vad ni har skrivit så jag jag hoppas att allt är bra med er!

Kikar bara in lite fort och berättar att jag och dottern ska på Sound of Music i eftermidddag! Ska bli superroligt! Framför allt eftersom jag älskar filmen och har sett den minst 700 gånger!
    Hoppas verkligen att musikalen är bra och att Daniela tycker om den!

Puss och kram på er alla! Ha en underbar söndag och ta hand om alla pappor idag!

• Fru någongång.

Hej alla. här städar vi lite och skall snart åka och kika på barnvagnar.

Gårdagen blev trevlig. vernissagen var mysig mycket fina tavlor, men nästan alla var slutsålda. Och det var första dagen det var öppet.. Kul för honom. Sedan träffade vi dom 2 som gifte sig i september och drack lite glögg hemma hos dom och sedan gick vi ut och åt tapas. Så gott, och ett mkt trevligt sätt att umgås på. Mätta och nöjda åkte vi hem och somnade innan 23.. känns som vi börjar bli gamla.. Men det är så skönt.

Härligt med sound of music love u. Tror den skall vara jättebra :)

kram alla

• Cantaton

love U, vad kul, hoppas den är bra. Jag såg den med Carola och en inhoppare (för Körberg) på Göta Lejon -96, då var den toppen.

Fru Någongång, låter mysigt

• Fru någongång.

här är det fint :) sett på fotbollsgalan och ätit pannkakor med äpple och keso till. Böev faktiskt en god kombination. Blev dock supermätt så magen trycker extremt mot bröstkorgen nu..

Idag kunde jag inte hålla mig längre, köpte 3 stycken bodysar till den lill* hur söta som helst. Kändes helt plötsligt mera verkligt när man har barnkläder hemma. fattar inte hur den skall få plats i den där lilla tygstycket men det gör den ju :) Köpte inte det minsta storleken utan den över. bättre med lite för stort än för litet.

ja hur är det med er alla?

kram kram

• Cantaton

Ååh va mysigt Finns det nåt sötare än babykläder?!

Det är bra tack. Hade en spännande förmiddag på praktiken (har skrivit i bloggen). Kontorsarbete på em. På kvällen har jag bara ätit, bloggat och kollat på noterna till lördagens bröllop.

• Fru Henax
    Ett snabbt HEJ och ett snabbt HA DET BRA ALLIHOPA!!!
  • Cantaton

Detsamma Henax!

Nu lyssnar jag på Carolas nya julskiva som kom idag!! Har längtat

• Fru någongång.

åh vad härligt cantaton. Längtar så till julen. köpte en julskiva förra julen som jag skall ta och leta fram.

härligt med lite snö och lagom kallt. Fick iofs ta fram vinterjackan, men det var skönt för då fick magen ordentligt med plats.

Hur mår ni andra?

• Fru någongång.

Här är det lungt i tråden. Hoppas alla haft en skön helg med mycket vila och kanske lite god mat :)

själv låg jag heldäckad igår med någon släng av magsjuka. Men kräktes aldrig men väl åt andra hållet. Magen var helt orolig. Försökte små äta hela dagen för pyrets skull. Drack mycket också. Idag känns det bättre, inte lika död i kroppen, men magen är orolig. Hoppas på klar bättring till ikväll annars blir det nog hemma imorgon.

hur är det med alla?

Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07