• LKU

Vansinnigt underbara... Höst-07

Välkomna alla underbara flickor!

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07
  • Cantaton

Fru Någongång, har du "offentligstämplat" galleriet? För jag ser inget galleri hos dig.

• Fru någongång.

hmm skall kolla det. hur gör man det

• Cantaton

Jag vet inte, jag har inte kollat hur galleriet fungerar alls. Känner inte att jag har så mkt att lägga upp där. Men vet att det varit så för andra.

• love U

Princess: Grattis till radhuset!

Fru någongång: Skönt att det inte var något allvarligt! Men det är ju aldrig kul att vara sjuk och jag kommer ihåg när jag väntade barn, då var man ju extra nojig för barnets skull!
    Hoppas att du snart är på benen igen! Men det skadar ju inte att ta det lite lungt! Hoppas att du kan börja jobba halvtid i januari.
    Ska genast kolla galleriet!

SFL: Tråkig att det inte ordnar upp sig någon gång utan bara blir värre! Du vet att jag finns för dig! Du har mitt nummer så om du vill prata så är det bara att höra av dig!

LKU: Tycker absolut att tråden ska fortsätta!
    Jag ska avregistrera mig från Facebook efter jul har jag tänkt! Har inte tid/ork att hålla på där! Är ju iof inte där så mycket heller men iaf!
    Skickar lite energi till dig gumman!!!!

Cantaton.... Hur är det med dig?

Fru Henax: Sista avsnittet på PB ikväll! Såååå spännande! Men jag tycker att när det går så är det inte så många avsnitt men det är jävligt långt innan det börjar igen!
    Hoppas att allt är bra med dig för övrigt!! Kram till dig!

EL: Mår du bra??

Gurans: Och du med??

Har säkert glömt någon och ber om ursäkt för det redan nu! Jag har elldeles för dåligt minne för att göra något sånt här och jag säger varje gång att jag inte ska göra så men så gör jag så här iaf!

Vi pratade förut om rimstuga.... Någon som har något de behöver ha rim till?? Kanske inte är världsbäst på att rimma men tycker att det är roligt!

Kramar till alla underbara!!!!!

• love U

*skäms*
    Sa ju det.....

Anne, kan du förlåta mig?????? Hur är det med dig????

*skäms ännu mera*

*skäms fortfarande*

• anne på grönkulla

jotack, bra! Det är ingen fara - vet du - jag lyckas aldrig komma ihåg alla - försöker inte ens... Ingen nämnd ingen glömd - är min meldoi.

Själv hoppas att jag lyckats anställa en receptionist idag...

• love U

Nä, det är ju precis det.... Man ska inte skriva så där! Ska omedelbart sluta med det!
    Skönt att allt är bra med dig!
    Håller en tumme så att du lyckas anställa en receptionist!

Hur går det för er med julklapparna då??? Har ni mycket kvar?

• Princessdiamond

tack tack :)

LKU
    vi flyttar bara några gårdar bort

Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07