Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Hej sötisar!
Vi har precis köpt en lägenhet!!!!
c t: Men grattis!!! Vad kul! Här i Stockholm då? Var?
Ja i Solna, en etage 4:a! Helt galet. Det sa bara pang sen hade vi köpt den. Jag är så uppe i varv att jag inte vet vart jag ska ta vägen
Nu har vi massor att göra, den måste renoveras rejält
Det ska säga pang om det är rätt.
Grattis c-t!
Antar att det dröjer innan ni flyttar in då?
Vi köpte vår lägenhet för 18 månader sen så där pang bara. La ett bud innan visning och fick den. Jätteskönt att slippa budgivning.
Nej det är hysteriskt, nästa helg går vår lägenhet på visning och vi börjar renovera nu i månadsskiftet. Så beroende på om vi får den såld så flyttar vi inom 2 månader! Galet!
Sitter och planerar kök
Vi la också bud innan visning
Hej på er brudar!!
Var ett tag sedan jag skrev något här nu. På tal om dukningen måste tipsa om otroligt fina snökristaller som man kan göra och ha på borden. Har gjort dessa förr, blir otroligt fina.
Har en bild på vår sida: lindamarcus.weddingannouncer.com/
Klicka på förberedelser - lösen: linmar - sedan förberedelser igen.
Recept har jag med om någon vill ha.
Nåt annat spännande som hänt?
Vi har äntligen hittat vår fotograf-Pontus Lindqvist (www.kameran.se/). Väldigt trevlig person att ha att göra med-lättsam. Man kan även köpa alla bilder högupplöst på skiva.
Vi har väl totalt träffat och pratat med 8 st nu.
vinterbrud - 08: Underbart fina kristaller, hur gör man dem? Måste oxå säga att bröllopsfrisyren du har bild på på samma ställe som kristallen bara var helt underbar! Jag har hela tiden sagt att jag ska ha allt hår uppsatt, men blev helt såld nu! Snor nog den frisyren jag... =)
Skriver ner receptet för den som vill ha:
till ca 20 snökristaller
250 g florsocker
2 stora äggvitor
1 tsk vatten
Till garnering:
socker
silverkulor
Häll florsocker, äggvitor och vatten i en matberedare och kör maskinen i 10 minuter. Blir massan för tjock tillsätter du mer vatten. Häll upp massan i en spritspåse.
Rita upp snökristaller på ett papper. Lägg ett smörpapper över och spritsa ut massan till snökristaller. Pudra med socker och garnera med silverkulor.
Låt snökristallerna ligga och torka i tre dagar.