• Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...

• Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...
  • Sarah81

Jag blir så avis,då man bor så avsides, bara 80 mil bort sisådär. Men jag får väl nöja mig med att få surra med er i alla fall

• jennysnartfru

Gotland08
    Tar han inget extra för att fota i Stockholm? (35kr/mil) Det står så på hans hemsida iaf. Dom priserna gäller om man gifter sig på Gotland.
    Annars verkar det ju jättebra.

• jennysnartfru

Hej tjejer!
    Träffas ni i verkliga livet oxå?
    Verkar som att en hel del gör det här på BT.
    Jag bor i centrala Sthlm, någon mer som kanske vill ses och prata bröllop?

• snöbrud08

Hehe...ett glas vin lät ju förstås ännu trevligare än en fika ;) Jag e på!

• frussan

Halloj!
    Jag har läst den här tråden bra länge, men aldrig kommit mig för att själv göra ett inlägg.
    Sen igår så hände en kul grej - jag var på lite tjejfest, och så sa en tjej där att "vad kul, ska du gifta dig i februari, jag ska på bröllop i februari". Och sen visste jag mer om bröllopet hon ska på än vad hon själv gjorde - eftersom det var ditt, Gotland-08! Så nu måste jag ge mig tillkänna
    (Jag berättade såklart inte jättemkt, vet inte vad dina gäster får veta och inte)

Jag och sambon planerar för fullt, mycket att fixa med nu. Bröllopet är i Dalarna den 16 febuari.

Och så listan:
    080105 ToU (Västra Götaland)
    080105 abbie80 (Örnsköldsvik)
    080105 Bzzz (Dalarna)
    080105 jempan_ (Östergötland)
    080112 Lillgrisen
    080117 LasVegas08 (Las Vegas)
    080119 Malin46
    080119 sarah81
    080126 Qozze (Åre)
    080126 Addiz
    080126 ~vinterbrud~ (Stockholm)
    080126 Baltasar
    080126 FruKnas
    080202 CmD
    080202 Offis
    080202 Gotland-08 (Visby)
    080202 LillHjärtat (Västernorrland)
    080202 Oz-080202 (Australien)
    080202 Vinterbrud-08 (Luleå
    080208 jenjacob (Vinslöv)
    080209 Miamaja (Vadstena)
    080213 Mysflikkan (Kungälv)
    080216 _golden_ (Gävle)
    080216 ja2007 (Strängnäs)
    080216 Strawberryhoney
    080216 frussan (Dalarna)
    080218 Nanna_3000 (Ishotellet, Jukkasjärvi)
    080223 Akvavit (Dalarna)
    080223 Snöbrud08
    080225 c_t (Ishotellet, Jukkasjärvi)
    0802?? Snöflinga76 (Kiruna)
    0802?? Skottdagen 2008 (Kiruna)
    08???? Jo79
    08???? Nyfiken brud 2007
    080308 Neppe

• frussan

(What?? Så tar jag mig för att skriva och så blir det massa Error?? hm...)

• ~vinterbrud~

Hej Frussan - välkomment till tråden (dina inlägg ser helt ok ut, utan Error. Iallafall på min dator).

Vad lustigt det där med att din kompis ska på Gotland08:s bröllop. Ja världen är liten och det finns alltid "nån som känner nån".

Imorgon ska vi iväg till NK och leta upp artikelnummer till vår önskelista. Vill ha den påbörjad när inbjudningarna går ut. Svårt att veta vad man ska önska sig!

• 26Januari2008

Tjoo igen.. Ni skriver mycket jag hänger inte med : ) Jo gotland08 vi är väl i startgroparna i planeringen fortfarande. Vi gifter oss i Skövde, har bokat kyrka och lokal lite miss bara lokalen ligger ca 15 min bort med bil, känns lite sådär eftersom det kan ju vara snö men det får gå. Sen har vi köpt så att vi ska göra inbjudningskorten nu i veckan, värdpar, brudfölje och toastmaster är tillfrågade och har svarat ja. Har bokat resa till tyskland för att inhandla dryck. Vigseln är helt färdigplanerad bortsett från psalmer och ingångsmarch, man vill ju ha fina men lätta psalmer så att några sjunger lite oxå.. iofs så gal min familj rätt högt och de är många ; )
    Sist men inte minst så är bröllopsresan bokad oxå. Men stora problemet är varmrätten, vi försöker att komma ner i pris, har en budget på 30000 till nästan 100 gäster men det ska gå!! Vill ju kunna leva efter oxå..

• c t

Men vi som bor i Sthlm kan väl försöka ses. Vore väldigt trevligt

• Gotland08

frussan: Nu dör jag av nyfikenhet...vem var det du pratade med? Tänk vad världen är liten... Jag brukar alltid träffa människor jag känner när jag är ute och reser. Då menar jag att jag ALLTID träffar någon jag känner när jag är i typ USA, eller ute på en båt i Röda havet... Min m2b skämtar jämt om det här..även mina vänner som börjar tröttna på att jag ramlar på en kompis som jag inte sett på 15 år...

Jennysnartfru: Tror inte han tar så mycket extra för att fota i Stockholm. Han är utan tvekan en av de trevligare jag har pratat med. Lugn och sansad! Går säkert att diskutera med.

Alla som kan träffas för en fika eller varför inte ett glas champange...c t ... i Stockholm. Vad säger ni! Kan ni fredagen den 19:e oktober? Så där efter jobbet, surra om bröllop och få älta alla detaljer med systrar som faktiskt kan sätta sig in i hur viktigt det är med detaljer...

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...