Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Klicka på vitguld m. sju prinsesslipade brillianter
Stavningen var inte på topp såg jag...
Nu har jag lagt ringen i mitt galleri Lite förvirrad idag...
~vinterbrud~: Hotellet fixar grunddukningen och sedan fixar systrarna dekorationerna. Så grunddukningen kommer att bli vitt och sedan ljus i glas-ljusstakar och sedan dekorationer i silver och rött (med svart/silver på festprogrammen, samma stil som inbjudningskorten)
snöbrud08: Just det ja, jag glömde ju att berätta om korsetten. Ja, jag provade den i helgen när jag hade hjälp med snörningen. Man fick en jättefin midja i den men det verkar som om den ska sitta lite under bysten (ingen plats för den egentligen). Man måste nog ha en separat BH som lyfter upp lite annars kommer man att bli alldeles platt. Så jag tror att det blir bra om jag hittar en axelbandslös BH till. Måste förstås prova det igen.
jennysnartfru: Vad skoj att bli provsminkad! Hur gör ni andra som har långt till salongen som ni ska använda. Förutsätter ni bara att det blir bra eller provsminkar ni dagen innan eller nåt?
c t: Stort grattis till nya lägenheten, vad roligt!! Nu lär du få fullt upp fram till årsskiftet
Gotland: Vilken snygg ring!
(förvirrad) - Qozze; det är nog Vinterbrud-08 som ställt frågan om dukning. Inte jag.Förvirrande med 2 som har så lika nick.
Jag kommer inte bry mig alls om dukning eftersom de vi tar catering från fixar allt (vi kan få bestämma blommorna och så fixar vi placeringen själva).
Grattis c_t till nya lyan om jag inte sagt det redan. Kul!
Gotland08: Älskar den verkligen, går och tittar på den hela tiden. Men de tar då 45 min att få på sig den....
Har nu oxå hittat en bild på ringen vi ska beställa till mig. Vi har valt att bara jag ska ha en ny ring.
Hur gör ni alla?
Jag har ingen förlovningsring och den ringen som jag vill ha ser ju ut som två som du kan se i mitt galleri. Blev kär i den och har svårt att ta in någon annan, satt väldigt fint på fingret.
~vinterbrud~: Sorry, jag var kanske ute och cyklade lite där. Men det var väl egentligen menat till alla
JennyochTobias: Vi har inga förlovningsringar så för oss blir det "bara" vigselringarna.
Måste bara få skriva av mig lite. Jag fick precis ett mail från Little Coral att de har skickat min klänning idag! IIIH, vad spännande. Det tar väl några dagar tills den kommer men jag hade inte väntat den förään om tidigast en vecka. Sååå spännande!
Åh, Oozze vad spännande! Du bara måste visa bilder när klänningen kommer
Såklart! Jag fixar bilder att lägga upp så fort jag kan.