• Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...

• Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...
  • jennysnartfru

Apropå det här med namn. Jag har beslutat att ta T´s namn.
    Mot min fars vilja/önskan.

• JennyochTobias

Jag tänker behålla mitt efternamn som andranamn och då även då Tobias efternamn.
    De är pga av att mitt efternamn har bara 7 personer och var av dom är 3 barn under 3år *ler*

Hur kommer de se ut i tele katalogen/eniro mm.?

• jennysnartfru

Halloj!
    Har det hänt nåt särskilt på planeringsfronten för er andra?

• Gotland08

Tack för alla kommentarer om ringen Känns jättekul! Längtar tills jag kan köpa den.

Sarah81 Gillade verkligen din tiara, vill ha en liknande men inte blåastenar. Var har du köpt den?

Kul att det gick bra med budgetsnacket, Jennysnartfru, pengar är alltid svårt att prata om.

Efternamn ja...har lite beslutsångest. Min m2b har ett ovanligt namn och mitt namn är inte heller så vanligt. Dock har jag en fasligt många bröder med barn så det är ingen risk att namnet försvinner ur släkten. Min m2b´s namn är är det bara hans familj som har så han vill inte byta så mina alternativ är: Antingen heter vi hans efternamn, eller så behåller jag mitt och vi heter som vi heter, eller så tar jag dubbelnamn. Hm...Jag har lite svårt att släppa mitt efternamn helt... Vi får diskutera det mer den 19:e, om ni fortfarande är på?

• jennysnartfru

Gotland08

Jag är på den 19e. satt precis och kollade vad niki var för ställe. dom har tjejkvällar där tisdagar och onsdagar, typ som happy hour..

• Sarah81

Gotland: jag ropade in min på tradera men de finns på diadema.se dels ofärgade men även i andra färger..

Jagtänkerta minm2b namn,inte för att jag direkt gillar hans namn men snarare för att mina föräldrar( de är skilda) alltid har stridit om vems namn vi barn skulle ha. Så då vi fick flickorna så fick de hans namn...

• Gotland08

kul jennysnartfru!

Sarah81 Jag såg "bara" den med blåa stenar på deras hemsida men jag får kolla vidare.

Jag ska åka till Calgary om några veckor och tänker jaga bröllopsprylar. Har hittat en jättefin bröllopsbutik! Vem vet jag kanske kommer hem med en klänning och struntar i att sy en

• Sarah81

Gotland: Den är från samma säljare jag köpte min..

• Gotland08

vad gulligt att du letar men den var lite för stel

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...