• Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...

• Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...
  • jennysnartfru

Sarah81
    Tack. Jag mår mycket bättre nu.
    Hur mår ni allihopa?

• c t

Gud vilka mysiga helger ni har haft allihopa!
    Jag hade gärna bytt bort min Renovera och fixa inför fotograferingen var ingen hit men fint blev det! Nu får vi hålla tummarna för att någon vill köpa vår lägenhet också.

Ikväll ska jag gå på derby iaf, AIK-DIF på Råsunda

• ~vinterbrud~

Hej hej,

Idag postas våra inbjudningar! Då bör de komma fram imorgon eller onsdag (spännande!!)

Kul att gå på derby! Ja, vår TV kommer att vara ockuperad av sambon och hans vänner ikväll. Jag är inte så förtjust i fotboll men denna match kan jag tänka mig att se.

• c t

Det ska bli jättekul, vi är dessutom bara tjejer som ska gå och gissa hur avundsjuka våra killar är hahaha

• Qozze

Sarah: Vilken färg var det meningen att du skulle ha på stenen då?

Fotboll är verkligen inte min grej, men det är klart - går man ett helt tjej-gäng kan det kanske vara skoj. Förstår att killarna är avundsjuka!

Idag kom min klänning till Stockholm. Får se om den kommer till mig i morgon eller om den fastnar i tullen... Spännande!

• Gotland08

Min m2b tvingade mig att se starten på derbyt Väldigt maffigt, måste ha varit häftigt c t...

Nu är jag så nyfiken att jag kan smälla av Qozze, hoppas du får den utan att den fastnar och att den blir precis så fin som du vill att den ska vara

Vinterbrud, det är så kul när alla börjar höra av sig och grattar passa på och njut!

• Sarah81

Qozze: Den skulle ha varit concagcsfärgad..

Åh jag har åkt på förkylningen från h-vetet, den vill aldrig släppa. Deet är så illa attgubben är hemma idag och hjälper mig med barnen.

Vinterbrud: tänk om man fick vara med och se på allas reaktioner då de öppnar inbjudningarna, det hade varit en kul grej

• c t

Jag kan bara meddela att fotbollen var skitrolig! Hade jag varit singel hade jag varit i paradiset, GUD vad mycket snygga killar det var där!

Håller tummarna för dig Q att klänningen inte fastnar.

Idag firar jag och T 8 år ihop

• ja2007

Funderar lite här... vad ska ni ha för vickningsmat?
    Vi funderar på en klassiker, dvs korv och bröd

• Skottdagen2008

Har inte ens tänkt på det där med vickning. suck, det måste man ju ha. Vad kan vara enklast om man inte vill be någon fixa till det för mycket?

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...