• Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...

• Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...
  • c t

Jag är sjukt besviken och han vet verkligen om det. Nu ringde han och talade om att han skulle åka direkt till jobbet. Jag hade god lust att be honom sova där men slängde istället på luren i örat. Sen har jag gråtit lite och pratat med min bästa vän som också spytt lite galla över honom så nu känns det lite bättre.
    Tack tjejer för att ni finns och att man kan få prata av sig lite ibland. Det är absolut ingen kris eller så men ibland blir man bara så besviken

• Qozze

Fy vad trist! Blev han skakig nu när du är så arg att han smiter iväg till jobbet och hoppas att du hinner lugna ner dig innan han kommer hem? Självklart ska man få spy galla här också, BT är ju en bra ventil även för sånt

• Qozze

c t: Hoppas det känns bättre snart. Jag drar iväg och tränar lite nu men kikar in lite senare ikväll

• ~vinterbrud~

Du får en styrkekram från mig c t!

• Sarah81

Trist att det skulle behöva vara så här på er årsdag: Känner igen sånt där, min gubbe är mer reumatisk än romantisk.. Men man älskar dem ändå, fast inte allt det de gör...

• vinterbrud -08

c t Styrkekram från mig med!!!

Tänkte höra om någon här beställt en klänning från dreambride. Hur lång leveranstid har de egentligen? Har väntat över 6 veckor nu.

• jennysnartfru

Vi ska ha korv med bröd som vickning.
    qozze - kul med klänningen, hoppas den sitter så bra som du vill.
    c-t vad ska man säga, män kan inte lagra så mkt info i huvet. Min kille är lika dålig på det. Fast däremot är han bra på att gottgöra det, vid senare tillfällen.

• ~vinterbrud~

c_t; jag hoppas att det känns bättre idag att det löste sig igår.

Våra inbjudningar kommer fram idag!
    Har redan fått mail av min mammalediga kompis att hon fått sin och sambons inbjudan. Då vet jag att de flesta kommer att öppna sina ikväll.

Annars har jag precis fått offert från vår cateringfirma och jag var inte alls nöjd med slutpriset. Var inte det jag trodde vi kommit överens om och blev nästan 10.000kr dyrare än jag räknat med. Oacceptabelt och jag kommer pruta.

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...