• Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...

• Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...
  • Gotland08

Men verkligen gulligt av dig. Jag vill nog ha en som är lite rundare eller lite mindre i formen. Vad svårt det är...när man ser den vet man

• jennysnartfru

Har ni funderat på vart ni vill åka på bröllopsresa?
    Fick ett par förslag från min far idag. Kryssning i Västindien eller kryssning i Medelhavet.
    Svårt med val av bröllopsresa. Tycker många resebyråer erbjuder all inclusive hotell som är gigantiska komplex där det är tänkt att man ska vara i en vecka eller två. Min kille gillar inte att sola så det kan bli svårt att få med honom till playan varje dag.
    Hur tänker ni med resa?

• Sarah81

Gotland: precis, det brukar oftast så att man faller över det man vill ha och blir blixt förälskad Hoppas du hittar den i alla fall

• jennysnartfru

Någon som ska ha solist i kyrkan? Håller på och kikar på låtar. Tänkte oss två stycken låtar. Den ena är fastställd Marie Fredriksson Den bästa dagen.
    Är en stor Shirley Clamp fan. Tycker om Sonja Aldén, men det är säkert många som tröttnat på hennes För att du finns.

• Gotland08

Vi ska åka till Sydafrika, Kapstaden. Vi har bokat flygbiljetter och tänker boka in en del hotell, hyra bil och resa runt lite runt Kapstaden. Alla lovprisar det. Ser verkligen fram emot det. Vi är inte heller ligga på strandenitvåveckor människor.

Solister och sånger har vi inte bestämt. Det lutar åt Come what may, eventuellt Tycker om när du tar på mig och Av längtan till dig men vi får se...

• Sarah81

Jennysnartfru: Vi ska ha två solister, vi har varsin Min syster sjunger å mina vägnar och min m2b's vän sjunger åt honom. Min syster ska sjunga I give You the morning och min m2b's vän ska sjunga stand by me..

• jennysnartfru

Gotland08
    Vi är oxå gessle fans. Får sätta mig och lyssna på lite gessle.
    beställer ni era inbjudningskort från calligraphen förresten?
    Sydafrika låter inte helt fel. Vi är oxå inne lite på afrika. Fast kenya eller tanzania. Vet inte om man kommer vara så upplagd för safaris och vildmarksliv efter bröllopet, man kanske bara vill vara och ha det bra. så svårt att veta. man har ju inte gift sig förut.

• ~vinterbrud~

Hej hej!
    Oj vad ni har varit flitiga idag! Hinner inte riktigt med BT just nu - sjukt mycket på jobbet

Har iallafall boka provsmakning av vår meny idag samt pratat med konditorn om tårtan (*bockar av på to-do-listan*). Maten ska provätas mitten av oktober.

Hemsida publicerad och håller på med sista justeringarna.

Jennysnart fru;
    svarar på alla frågor på en gång
    *vi åker till Maldiverna på bröllopsresa (bokat sen april)
    *Efternamn: "under förhandling". Jag vill att vi ta mitt då jag har ett ovanligt efternamn
    *Letar fortfarande efter en solist/musiker + vilka sånger vi ska ha.

Och budgeten? Vi betalar hela bröllopet själva. För oss känns det bäst så (och vi är rätt duktiga på att spara varje månad).

• ~vinterbrud~

(stavar som en kratta ovan ser jag... skriver för snabbt!)

• jennysnartfru

Hej ~vinterbrud

Hur e läget? Var ska ni gifta er? Har faktiskt ingen aning om vart nån ska gifta sig i den här tråden. Kom in lite sent, för ca 2 veckor sen, men känns som månader.

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...