• Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...

• Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...
  • Sarah81

Snöbrud08: Tackar

Vad vackert det låter med facketåg *drömmer*..Det vill jag ju oxå ha

• jennysnartfru

Hej!
    Jag ska oxå gifta mig i Februari, närmare bestämt 16. Hur många bor i Sthlm utav er?
    Vi har kommit ganska långt i planeringen. Träffar fotografer för tillf. Sista mötet är på måndag efter det kan vi bestämma oss. Det jobbiga är att fotograferna blir bättre och bättre. Vi har träffat 5 stycken.
    Någon som kan rekommendera någon?

• c t

Hej Ladies!

Vad trist att vår gamla tråd är stängd, måste ha kvar den i favoriter för det finns sjukt mycket bra tips i den

Träffade vår bestman igår och åt lunch, han är så söt - ville kolla med mig vad jag tyckte var OK att dom gjorde på svensexan. Det sista han ville var att jag ska bli ledsen och arg. Så jag sa som det var - se till att T kommer hem oskadd.

I helgen ska jag hem till min mamma så då ska jag ta kort på klänningen så ni får se

• c t
    jennysnartfru skrev 2007-09-14 07:57:11 följande:
    Hej!Jag ska oxå gifta mig i Februari, närmare bestämt 16. Hur många bor i Sthlm utav er?Vi har kommit ganska långt i planeringen. Träffar fotografer för tillf. Sista mötet är på måndag efter det kan vi bestämma oss. Det jobbiga är att fotograferna blir bättre och bättre. Vi har träffat 5 stycken. Någon som kan rekommendera någon?
    Vi gör, Qozze och Gotland också
  • Skottdagen2008

Är det någon som bor i Västerås?

• 17jan2009

Hej alla vinterbrudar... jag hör nog inte riktigt hemma här, men lite ändå eftersom jag gifter mig i januari ett år efter er =) Det är roligt att läsa om er planering för det känns som att tiden flyger iväg och snart måste jag också börja bestämma mig för fotigrafer och sånger och allt annat.

Sarah81 jag har en fråga till dig. Jag är på jakt efter en ring med en naturligt färgad diamant, champagne eller cognac. Var hittade du din?? Köpte du hela ringen eller stenen för sig?

Känns jättevårt att ge sig in i diamanthandeln, jag vet ju inget om sånt! Är det någon som har tips eller råd om ställe att vända sig till i Stockholm eller Göteborg? Hur har ni andra gjort??

• Sarah81

17jan2009: jag hittade min ring på burmans ur och guld i skellefteå och jag köpte den komplett,bör kanske tilllägga att det är en titanring...

• 17jan2009

Sarah81: Tack för ditt svar. Jag får börja hålla utkik helt enkelt. För vägarna förbi Skellefteå har jag nog inte... =)

• ~vinterbrud~

jennysnartfru:
    Även jag bor i Sthlm.

Har tyvärr ingen fotograf att rekommendera för det är min sambos ansvar så han har fixat detta.

• Akvavit

Den fotografen jag kan rekommendera är ju förstås den vi har bokat, hon finns i Stockholm men ska ta sig upp hit till Dalarna för att vara med oss hela dagen. Lite dyrt blir det, men hon är superduktig, och man kan sätta ihop ett paket som man vill. DEssutom kan man köpa loss bilderna högupplösta på CD.
    www.imagebynina.se

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...