Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Fotografen som vi har bokat kan även åka till Stockholm och trakten runt omkring. Han verkar väldigt tillmötesgående och trevlig www.leanderfotograf.se/leanderfotograf.html
Vi har valt heldag cirka 12 timmar och då får man ett A4 album med cirka 35 bilder, 10 förstoringar 18*24 eller 15st 13*18, en dvd med musik och bildspel på cirka 100 bilder och det kan även köpas som tackkort, cirka 100 bilder högupplösta i jpg format på bildskiva som vi får printa ut efter eget bruk. För det tar han 8500:- ett, tycker jag, mycket bra pris.
Nu har min m2b köpt en hel massa champange i Tyskland Han och hans bror ska shoppa imorgon också. Det du c t din champangetokiga kvinna
Vi är redan uppe i fyra sidor tjejer...
Måste vara så
Även vi bor o gifter oss i Sthlm. Vore ju galet kul o ses nån gång när det närmar sig, och lugna varann eller så ;) eller vad säger ni?
Akvavit: Vi kommer förhoppningsvis att ha samma fotograf som ni =) Vi ska träffa henne på tisdag.
Akvavit: Men öh.... ser nu att på senaste listan på den här tråden står vi ju på samma datum?! Har ni bokat Nina 23/2?
Snöbrud08: Ett superbra förslag tycker jag! Någon mer som vill hänga på?
snöbrud08, såg precis samma sak! Har ni frågat om det datumet? Vi bokade för ganska länge sen och har skrivit kontrakt! Konstigt...!
Jag kommer från Stockholm men är numer utflyttad till Dalarna. Befinner mig dock i Sthlm med jämna mellanrum, så om ni ska ses en helg kanske även jag kan hänga på...?
Gotland
haha jag drack champagne igår
Vi ska "importera" champagen till lysningsmottagningen, längtar redan
Följer också gärna med och fikar eller tar ett glas vin?!
Vad sägs om Josefina på Djurgårn kanske?