Hallå alla (unga)
Set tråde Hallå alla Gammla
Tänkte se hur många unga vi är här
Jag börjar å säger att jag bara är 22 23 vid bröllopet
nån mer som är ung 20 - 30 kanske
Set tråde Hallå alla Gammla
Tänkte se hur många unga vi är här
Jag börjar å säger att jag bara är 22 23 vid bröllopet
nån mer som är ung 20 - 30 kanske
Hej! Både jag och min A kommer vara 25 när vi gifter oss nästa sommar.
Fru Enamorada:
Ja, du har säker rätt :D
Vi åker till Filippinerna på lördag och är borta i tre veckor..
det ger mej lite betenketid :)
*hehe.. bra stavning :P
Grattis till er alla!
Jag kommer vara 25 när jag gifter mig och min kille kommer att vara 23 år.
Jag är glad att det finns fler unga som gifter sig. Men när jag ser/läser era stora planer undrar jag naturligtvis hur ni har råd?
Vem har betalat och hur har ni fått det att gå ihop? Jag behöver råd.
Tack tack.
Här passar ju jag in *ler* Jag är 23 nu och kommer vara 24 när jag står brud. Gubben min kommer vara 31. Klänningen är klar och kyrka+lokal är bokad
laa
Vi sparade ett år ung. och betalade allt själva.
Kul förresten att fler har yngre killar
jag slutar röka och sparar undan de pengarna som går åt cigg varje månad. köper lite då och då så det slipper bli en stor klumpsumma + inte köper det absolut dyraste och gör så mycket som möjligt själv. är iaf så vi kommer att göra
så hade jag oxå tänkt göra, alltså sluta röka...var meningen från den 1 september men det gick lite som det gick...har megahuvudvärk som pågått över en vecka så det får vara så länge...men ska nog...vi lägger båda undra pengar varje månad nu och vi ska oxå börja köpa lite grejer så det inte är så mycket sen på en gång och det behöver inte vara det finaste och dyraste och maten tänker jag göra själv med hjälp av vänner och släkt...
Jag komemr vara 20 år och sambon 23 nr vi gifter oss nästa sommar! Ska verkligen bli helt underbart att gifta sig med den man älskar!
har sagt så att ett paket i veckan till att börja med.. sen så trappa ner mer och mer. är lättare att låta bli om jag vet att jag får ta en då och då