• Lelle84

Hallå alla (unga)

Set tråde Hallå alla Gammla
    Tänkte se hur många unga vi är här
    Jag börjar å säger att jag bara är 22 23 vid bröllopet

nån mer som är ung 20 - 30 kanske

• Svar på tråden Hallå alla (unga)
  • Randi

Hihi, kaffemonster, inte kasta tegelstenar ;) Det är lite bra tycker jag med olika ålderstrådar, men vi får inte glömma att samtidigt hålla ihop, oavsett ålder är vi alla brudar!!
    Kika in och säg hej snart igen ;)

• Rosviol

oj resten av inlägget försvann. gifter mig i år 20/10 m2b är 27

• Randi

Rosviol, då är det ju snart dax!!
    Var är du ifrån?
    Hur har det varit för dig, familj och vänners reaktioner ang. bröllop osv.. Ni kanske har varit tillsammans länge du och din blivande så att ingen hade nåt att tycka om er ålder?

• Rosviol

Huddinge nu men innan radhusköpet med m2b norrort. När vi gifter oss kommer v i att ha varit tillsammans i nästan 4 år.

Reaktionen från mamma var "åh vad skönt, var på tiden nu när ni har hus å allt".
    Mormor "är du gravid?" hahah. NEJ
    Alla inom familjen har varit jätte glada, men man har hört lite sämmre kommentarer från några utanför. Men bara smått "är dem inte lite väl unga?" Men inte så mycket värre än det.

• Rosviol

Tröttis - när gifter ni er då. Även om vi har en liten ålderskillnad oss emmelan så är du ju fortfarande under medel. Har du hört något om din ålder. Om att gifta sig ung?

• Randi

Vad skönt, och kul med hus och allt!
    Nog bara jag som är lite nervös inför vårat besked om bröllop, vi har bara varit tillsammans i ett år och ja, gifter oss kring vår tvåårsdsag.. Men, känns det rätt så känns det säger jag!!

• Randi

Och nej, har ännu inte fått nån kommentar eftersom vi inte har spikat något helt och hållet än.... Men förhoppningsvis snart :)

• varanus_x

Jag är 26 och min blivande är 36. Vi gifter oss om två veckor.

• Lelle84

här har det hänt en del under kvällen nattens gång

• jojo matte

Lelle84:

Håller med dej.. händer mkt när tomtarna dansar på loftet :)

Enamorada:

Vilken fin klänning.. den var verkligen som klippt och skuren för dej :)

Svar på tråden Hallå alla (unga)