• Lelle84

Hallå alla (unga)

Set tråde Hallå alla Gammla
    Tänkte se hur många unga vi är här
    Jag börjar å säger att jag bara är 22 23 vid bröllopet

nån mer som är ung 20 - 30 kanske

• Svar på tråden Hallå alla (unga)
  • hannis83

jag är 23 och han 31, vi gifter oss 10/11 07!

• Oz-080202

Jag 23 och min blivande man 28 nar vi gifter oss i februari!

• Fru Enamorada

jojo - tack så mycket :) jag var så nöjd med klänningen.. den var fantastisk. men ska sälja den nu. har haft annons ute i en vecka både på bt och blocket men INGEN har hört av sig.. måste erkänna att jag är väldigt förvånad, trodde det skulle vara lätt som en plätt att få den såld... tänk vad fel man kan ha!

vad är du ute efter för slags klänning?

klänningen är nästan den mest spännande biten tycker jag. ja förutom karlen såklart hehe. jag provade klänningar över ett år innan bröllopet och sen köpte jag den här 8 mån innan bröllopet.

• jojo matte

jag vi ha någon liknande.. med det menar jag stor kjol.. och släp.. sedan har jag blivit helt förvirrad nu på vad jag vill.. då den klänning jag så gott som bestämt mej för inte faller min m2b i smaken.. :/

visade den för honom med massa andra klänningar så han inte skulle veta vilken jag funderade på :)..men d kan bli den ändå.. då den är champagnefärgad på bilden.. men jag vill nog ha helvit.. tror inte att jag passar så bra i den färgen nämligen..

jag ska fundera i några veckor.. så får vi se.. hittade en annan klänning som jag oxå vart förtjust i.. vilket inte gjorde saken någe lättare :P

• Fru Enamorada

han kommer att tycka du är jättevacker vilken klänning du än har på dig det är jag övertygad om! :) ta klänningen som DU känner för, det är ju du som ska ha den på sig, inte han :)

• Moonlight Bride

Kommer vara 21 vid vigseln, men han är ju ett gäng med år äldre (kommer vara 33 då) så han räknas inte i denna tråden *fniss*

• Pluttesnuttan

Jag kommer vara 24 och han 28 när vi gifter oss i februari =)

• Violita

Hej!
    jag gifte mig för 3 månader sen.. då var jag 19 och min man 21. Men nu e vi lite äldre alltså 20 och 22.. hahaha :P

• TheMi

Vi kommer båda att vara 26 år när vi gifter oss nästa sommar.

Svar på tråden Hallå alla (unga)