• Lelle84

Hallå alla (unga)

Set tråde Hallå alla Gammla
    Tänkte se hur många unga vi är här
    Jag börjar å säger att jag bara är 22 23 vid bröllopet

nån mer som är ung 20 - 30 kanske

• Svar på tråden Hallå alla (unga)
  • Lelle84

jo joja fundera under helgen du hoppas du kommer fram till nått..

Enamorada
    Jusst nu har vi inte kommit så långt funderade först påfest å middag hemma hoss oss men det kanske blir för trångt

• Fru Enamorada

aha... ungefär hur många blir ni? har ni stort hemma?

• Lelle84

jusst nu är jag uppe i 30 40 st nja inte så jätte stort men vi har uteplats

• koreanskan

*hoppar in i tråden*

jag är 21 år, kommer att vara 22 när jag gifter mig.
    Min m2b är 27 nu, 28 då..

• Fru Enamorada

jo men det är ju en hel del... och det är lätt hänt att det blir ännu fler.. :) vi hade tänkt oss typ 80 men blev nästan hundra till slut... :)

• yasna

haaaaa va kul!!
    jag skulle kolla in den här tråden för att jag trodde jag var ung, men icke sa nicke...
    helt plötsligt så kände jag mig gammal....
    jag blir 26 när vi gifter oss...nästa år......hurra hurra hurra

• Randi

Ojoj, instämmer med Yasna, jag är 25 och kommer att vara miiinst 26 när jag blir fru.. (det råder delade meningar mellan mig och snubben om när dagen D ska vara, jag är ivrig och han vill ta det cool... Får se vem som "vinner", vill ju inte stressa honom in i något..)
    Frågan har säkert ställts i tråden förut men, när gifter ni er allihopa? Min plan(hehe) är att bröllopet blir av i sept. 2008

• Kaffemoster

Vad är det här för åldersdiskriminering? *suck och stön* .. Ungdomarna nu för tiden .. annat var det på 60-talet!

Nej ... nu jag drar mig tillbaka till Gamlings tråden .. annars blir jag väl ned slagen .. Ska ladda handväskan med tegelstenar och visa er rackarungar ...
    :D :D :D

Svar på tråden Hallå alla (unga)