• Lelle84

Hallå alla (unga)

Set tråde Hallå alla Gammla
    Tänkte se hur många unga vi är här
    Jag börjar å säger att jag bara är 22 23 vid bröllopet

nån mer som är ung 20 - 30 kanske

• Svar på tråden Hallå alla (unga)
  • BlivandeFruJangbåge

Jag är 24 år när vi gifter oss och min blivande fyller 25 på bröllopsnatten

• maljor

Vi har redan gift oss 4 augusti i år blev vi fru och man

Champis_Sanna skrev 2007-09-25 18:47:24 följande:
    Jag tycker det är kul att så många unga ska gifta sig. När ska ni gifta er? Vi kommer gifta oss den 3 Maj 2008
  • T kärlek J

jag tror jag är yngst här iaf, 18 friska år och inte nog med det, jag är en av få killar här också ;D

• Morr

jag är 25 och han 24 men vi kommer vänta minst 2 år till eftersom vi ska flytta låååångt nästa år och bosätta oss på helt ny ort och försöka skaffa nya jobb etc etc men sen så... men min svärmor säger alltid så här "nånting ska man ju ha kvar" och på henne låter det som att man ska vänta till man är närmare 30, men när vi är 27 o 26 tror jag det blir iaf hon är samtidigt väldigt glad över vår förlovning som gjordes officiell i fredags...samtidigt blir det bra för oss att vänta två år till eftersom vi då vet vilka kompisar från studietiden man fortfarande umgås med.. finns ju vissa nu man umgås med bara för att vi råkar gå i samma klass men som man inte vill ha på sitt bröllop och då blir det knas om man bjuder 5 av 6 tjejer som ingår i samma lilla "gäng".. så hellre väntar vi ett år extra för att verkligen veta..men närmare 30 än 20 kommer vi va i alla fall

• blivandefrun

kommer precis ha fyllt 20, och han kommer vara 21

• Offis

Jag är nu 23 o sambon 22. Vi ska gifta oss i maj nästa år och då kommer jag att vara 24 o han 25. Vissa tycker att vi är lite unga, men vi har ju varit tillsammans i 6 härliga år och vi har bestämt oss!

• Offis

...förlåt *sliter på tangenterna* självklart kommer han att vara 23 när vi gifter oss...

• Ronja2

Jag är 25 o han kommer vara 28 så kanske inte räknas som jätteunga direkt :)

• Barnaengeln

blivande frun ö det kallar jag ung jag som tycker jag är ung

• blivandefrun
    Barnaengeln skrev 2007-10-04 10:09:51 följande:
    blivande frun ö det kallar jag ung jag som tycker jag är ung
    tycker du att det är ngt fel med det då?
Svar på tråden Hallå alla (unga)