Hallå alla (unga)
Set tråde Hallå alla Gammla
Tänkte se hur många unga vi är här
Jag börjar å säger att jag bara är 22 23 vid bröllopet
nån mer som är ung 20 - 30 kanske
Set tråde Hallå alla Gammla
Tänkte se hur många unga vi är här
Jag börjar å säger att jag bara är 22 23 vid bröllopet
nån mer som är ung 20 - 30 kanske
Jag är 20 nu o min blivande 22. Kommer vara 22 o 23(fyller 2 månader efter bröllopet) när vi gifter oss.
Jag tycker de e kul o veta hur länge alla vi ungaaaa har varit tillsammans då vi gifter oss???
Vi kommer ha varit tillsammans i 4,5 år
jag är 22 nu och min blivane man är 23 jag koer även att fylt 23 innan bröllopet... så vi kommer vara 23 när vi gifter oss=)
Tillsammans i 4 år, sambo i 3 år, förlovade i ca 2 år när bröllopet äger rum
Va roligt att man har varit ett par en längre tid men det är många som tror att bara för att vi är unga så vet vi inget om kärlek o gifter oss för att vara fina för en dag.
blivandefrun:
Håller med dig helt! Men jag tycker verkligen att det är bäst att gifta sig när man är mogen oavsett om man är 20,40 eller 60 år
Vår stora dag är någon gång under sommaren 2009. Vi kan inte riktigt bestämma oss än. Antigen juni eller augusti/september.
Er då?
Vi har varit tillsammans 6 år och 7 månader, förlovade 5 år och 9 månader, bott ihop 5 år och 4 månader och varit gifta 2 månader
vi kommer att vara 24 och 26 när vi gifter oss i september nästa år. Har då varit ett par i över 8 år och sambo i över 3. Trodde vi skulle uppfattas som unga till en början men det har inte alls blivit som vi trott, det känns helrätt!
Hej alla unga!
Jag o min sambo är båda 22 år gamla (23 då vi gifter oss). Vi har varit ihop i 6 år och 7 månader. Varit förlovade i 4 år och 4 månader.
Nästa år ska vi gifta oss... och som tur är har vi inte stött på några tråkiga fördomar om att vi är för unga osv... Jag hoppas att vi slipper det och ni också...
Jag och min sambo har varit tillsammans 3 1/2 år, bott ihop i 3 år och varit förlovade 2 1/2 år när vi gifter oss.
Jag hade väntat mig många reaktioner om att vi är för unga, men inte en enda har sagt ngt om det.
hej!
Har inte läst precis hela tråden! Vi kommer att vara 28 år UNGA nästa maj och då har varit tillsammans i 12 år.
Det här med att gifta sig ungt, jag förstår om en del är tveksamma inför giftermål vid unga år. Se bara på hur många som skaffar barn och gifter sig och redan efter KORT tid skiljer sig/separerar. Det krävs ju faktiskt eftertankte och att man vet att det är den rätta. Sen tycker jag själv att jag fått otroligt ny syn på livet efter att ha pluggat, jobbat och fått ett barn. jag har lite andra referensramar nu. Som tur är såhar jag en fantastisk sambo som fortfarande passar otroligt bra in .
Sen så finns det ju faktiskt dom också som gifter sig i unga år utan att ha varit tillsammans särskilt länge och de håller ihop tills de blir gamla! Men fortfarande är det många många fler som skiljer sig/separerar. Så ta inte illa upp om ni får höra något. Ni känner ju er själva bäst!
hej allihop,
Jag är 22 och fästmannen 30. Vi har varit ett par i 17 månader, förlovade i 9 månader. Gifter oss på dagen 23 månader efter vår första dejt. Då är jag 23 år (mannen fortfarande 30!).
Det kan jag förstå blivandefrun jag har redan börjat planera lite o gifter mej ett år efter dej.
hehe
Hur långt har ni planerat?
Jag kommer vara 23, han 27!
GAAAAAAAAAAAAAAAAHH! Jag ska gifta mig!! *excited*