• Lelle84

Hallå alla (unga)

Set tråde Hallå alla Gammla
    Tänkte se hur många unga vi är här
    Jag börjar å säger att jag bara är 22 23 vid bröllopet

nån mer som är ung 20 - 30 kanske

• Svar på tråden Hallå alla (unga)
  • stenbruden

Jag är 24-25 och min blivande 33 när vi gifter oss! Så ena hälften under 30 iaf :)

• SCMA

jo borde nog göra så jag me och ska nog för är ju mycket pengar man sparar bara man nu faktiskt lägger undan dem oxå...o det ska jag men vi har ändå börjar lägga undan men sen när jag slutar helt så kommer det ju inte kännas någonstans alls att man sparar....

• Barnaengeln

lelle84a här visste nte att trådarna fans kvar efter de gjorde om sidan.

• Cissan1

Jag och gubben min giftade oss 12/5-07 och jag är 21 (22 i dec) och Jonas är 28 år så vi är nog ganska unga men vi kände som så att älskar man varann och vet att man vill tillbringa livet ihop, varför fjanta på och vänta till man är 35 bara för att så "ska" det vara...?

• oss två

Jag kommer vara 23 å johan 25. Fast har många av mina kompisar som gifte sig redan vid 20, så känns inte så ungt ändå..känns mer normalt lixom...men sånt är ju olika vilka man umgås med å så.

• Piipi

Hej!

Jag ommer att vara 20 och min blivande man kommer också att vara 20 år då vi gifter oss ! Trevligt med en sajt för lite yngre ;)

• Ernhake

Skönt att jag inte är ensam om att gifta mig med lammkött =)
    Jag kommer vara 28 och min blivande 24 (men han fyller 25 strax efter bröllopet)

• SaraoDaniel

här hoppar jag på. Jag kommer att vara 22 och min sambo 25. Många i min omgivning tycker vi e tokiga som gifter oss "så" unga. Faktiskt lite irriterande... Men vi kommer att gifta oss ändå!:)

• 2aug08

Finns det plats för en ung tjej till? Jag kommer gifta mig 11 dagar innan jag fyller 24.
    lelle: Kul med fler unga i Örebro.

• Champis_Sanna

Jag tycker det är kul att så många unga ska gifta sig. När ska ni gifta er? Vi kommer gifta oss den 3 Maj 2008

Svar på tråden Hallå alla (unga)