• Lelle84

Hallå alla (unga)

Set tråde Hallå alla Gammla
    Tänkte se hur många unga vi är här
    Jag börjar å säger att jag bara är 22 23 vid bröllopet

nån mer som är ung 20 - 30 kanske

• Svar på tråden Hallå alla (unga)
  • SCMA

nja jag har nog inte riktigt hitta min klänning ännu, vill ha en ganska enkel, utan släp och sånt gärna med en lite ärm för jag skulle känna mig bekvämast då. Var just till min kusin och berättade för henne och bad att få pröva hennes klänning, eller det e inte hennes just utan hela släktens då fler har gift sig i den skulle vara ganska roligt att kunna gifta sig i den men vi får se skall dit om någon vecka och pröva för hon har man och barn hemma och vi skulle ta det när vi har möjligt att vara ensamma.

• MrsN

Jag är 22 och min m2b 26. Vi gifter oss om 4 veckor.

• Lelle84

mrsn såspänande inte alls långt kvar

• MrsN

Lelle84 nej, det börjar bli lite nervöst, och lite tidsbrist också:) Det är konstigt, hur mycket tid man än har på sig så har man hur mycket som helst kvar att göra på slutet:)

• MrsN

Lelle84 oops, nu blev det lite konstigt. Ja det är jättespännande!

• Nanna3000

Jag är 20 (kommer att vara 21 vid vigsel) och min m2b är 29 och kommer att vara 39 vid vigseln den 18/2 2008.

Kul att det finns fler unga brudar, jag har fått en del kommantarer om att jag är lite ung men jag har märkt att alla de som kommenterar och inte glädjer sig är människor som i 90% av alla fall är äldre och singlar (och tycks vara bittra över att de är singlar men det är min egen tolkning), alla som känner mig glädjer sig. Fast det verkar som om det folk (de som inte glädjer sig) verkligen stör sig på inte är åldern utan utförandet och storleken på budgeten.

• Lelle84

jag har inte sakt till någon änn får s3e när jag bärettar vikanske hellt plötsliigt inte får råd nån kanske blir sjuk eller så du menar väll att han blir 30 år då

• Nanna3000

MrsN

Var ska du gifta dig? HUr stort ska ni ha det? Berätta allt, jag är jättenyfiken!

Svar på tråden Hallå alla (unga)