• Virvel

080809

Jag kan inte låta bli att starta upp en tråd speciellt för vårt datum 20080809.

Hänger redan i trevliga augustitrådar men tycker det skulle vara kul med en tråd till för oss med samma datum. Så att vi kan sitta kvällen innan den stora dagen och vara nervösa tillsammans

Välkommna!

• Svar på tråden 080809
  • blivandefrularsed

tyresöbrud

välkommen!

• Virvel

TyresöBrud

Välkommen till tråden.

• blivandefrularsed

Usch, jag får ångest och blir ledsen...av alla kommentarer som "har ni redan bokat det och det" och "har du köpt klänningen, du är ju galen" och "vet du hur inbudningskorten och tårtan ska se ut, du är tidigt ute du" osv....det förtar hela grejen tycker jag. Varför reagerar folk så? Jag börjar ju tvivla på mina beslut, kanske skulle jag hejdat mig med att kolla på klänningen tills i vår...ååå, vad jobbigt, jag påverkar så lätt av mina näras åsikter....

• cindell

Bara kul när fler ansluter sig. :)

bridezilly
    Var på Cypern bär resan?

• bridesilly

blivandefrularsed

japp exakt den reaktionen får vi också vart vi än går förutom på brudaffärerna för där vet dom bättre. Dom vet att som brud är man ute i god tid för att hitta rätt detaljer inte minst klänningen. På en butik svarade jag att ja jag tänkte införa lite amerikansk bridezilla i sverige! hahahaha

• blivandefrularsed

bridesilly

skön inställning!!, önskar att vänner och familj också kunde tänka så eller iaf åtminstone tycka att det här är kul även fast det är tio månader kvar och inte tre.....kanske är bäst att sluta prata detaljer med folk, och inte komma med några detaljer när dom frågar så slipper jag påverkas av det

• bridesilly

Eller hur Jag blev så trött på dessa ständiga frågor så jag svarade så med glimten i ögat

Hahaha ni skulle hört reaktionen när vi köpte alla smyckena idag. Dom skulle fira sa dom hahahahaha

• TyresöBrud

Blivandefrularsed
    Får höra precis samma sak men hur ska man kunna hålla sig från att planera och funderat om stor som smått. Det är ju halva nöjet (än så länge iaf) Man vill ju att allt ska bli precis så perfekt som det bara kan och då krävs det planering.
    Jag har nyss fått för mig att jag vill köpa typ linnenäsdukar med vårt monogram och bröllopsdatum broderat på som alla kan torka tårarna med i kyrkan men hittar INGEN som gör sånt.
    Planera på du och dela med dig av alla underbara detaljer!

• Virvel

Jag har tack och lov förskonats från sådana kommentarer. Det är väl mest sambon som är orolig för att jag ska hinna ändra mig.

Vi bokade vår fotograf i juni och då fick vi heldagsfotografering och massor av bilder för 6000 kr. Nu har hon höjt priset till 11500 kr. Det lönar sig att vara ute i god tid.