• Virvel

080809

Jag kan inte låta bli att starta upp en tråd speciellt för vårt datum 20080809.

Hänger redan i trevliga augustitrådar men tycker det skulle vara kul med en tråd till för oss med samma datum. Så att vi kan sitta kvällen innan den stora dagen och vara nervösa tillsammans

Välkommna!

• Svar på tråden 080809
  • AoM

Tyresöbrud!
    Jättefin ring!

Jag satt hos i vår favorit guldbutik idag, 70 minuters provande av ringar. Jag är nu nere i fyra ringar att välja mellan... Helst vill jag ju ha alla fyra :)

• TyresöBrud

Aom
    Ja visst, man har ju 10 fingrar så varför nöja sig med färre ringar!

• TyresöBrud

bridesilly
    Åh va skönt, blev de som du hoppats?
    Själv har jag inte hittat tärnklänning ännu men jag får fortsätta leta.

• bridesilly

Ja dom var jättefina Ska bli så kul när vi har skickat ut inbjudningarna så att vi kan kalla in de ovetande tärnorna att testa sina klänningar

TyresöBrud skrev 2007-11-07 20:43:53 följande:
    bridesillyÅh va skönt, blev de som du hoppats?Själv har jag inte hittat tärnklänning ännu men jag får fortsätta leta.
  • jarvelid

Hej, nu är jag här inne igen.
    Har bara en fråga angående inbjudnings kort. Jag och min sambo har startat en kamp om när det är rätt att skicka ut inbjudningskorten. Han vill skicka ut dem tidigt, medan jag vill vänta lite. Det senaste förslaget han kom med var att skicka ut dem som julkort.
    När har ni tänkt skicka ut era inbjudningskort.
    Linda

• AoM

Jarvelid

Vi har också diskuterat samma ämne :)

Är väl nästan överens om att skicka ut i februari/mars. Man vill ju inte skicka för sent så att gästerna har hunnit göra andra planer, samtidigt vill man inte vara alldeles för tidig heller.

Jag sitter just nu och gör ett prov-kort, tar lite tid innan man får det som man vill ha det :)

• cindell

jarvelid:

Inget som jag diskuterat med min sambo. Men som AoM säger så kommer vi nog skicka ut dom i feb/mars. Vill som sagt inte att de som vi vill ska komma ska hinna planera något annat under den perioden.

• bridesilly

En tanke bara tjejer om det är flera av era gäster som jobbar inom vården så är semestrarna redan bestämda i början av februari!

• AoM

bridesilly

tack för tipset, tål att funderas över!

• AoM

Vi funderade ett tag på save the date-kort. Sambon ratade hela tanken fram tills dess att han själv kom med den udda idén att man inte skriver vem det är från.

Typ:

Vi gifter oss
    9/ 2008.

Mer info kommer senare.

Vad tycker ni om det?