Hmm jag hade nog inte reagerat med att blir ledsen över en bröllopsinbjudan bara för att den kommer på alla hjärtans dag. Hade nog sett den som väldigt romantiskt men alla är vi olika.
Jag har beställt mina kort, kanske du har sett i tråden och är supernöjd med dom. Blev inte alls farligt dyrt.Vi har gjort placeringskort och håller på att göra infoblad till våran inbjudan och stämplat kuverten till så vi har lite pyssel ändå. Så jag är nöjd med pysselnivån på vårt projekt 
AoM skrev 2007-11-09 10:55:56 följande:
blivandefrularsedvi hade också (ja eller jag hade iaf tänkt det) tänkt skicka ut inbjudningarna till alla hjärtans dag. Men efter att ha pratat med en tjejkompis som jag bollar de flesta bröllopsidéer med börjar jag vackla. Hon är singel och sa att många singlar kanske skulle ta illa upp, eller iaf bli lite ledsna. Just att man är ensam på alla hjärtans dag och sen dimper det ner en bröllopsinbjudan. Så nu funderar jag på om vi ska skicka ut inbjudan till par på alla hjärtans dag och vänta med singlarnas några dagar.Vet inte alls. Vi hade tänkt göra alla papperssaker själv (inbjudan, festprogram, vigselprogram etc). Min sambo var helt säker på att det skulle bli billiare. Nu har jag gjort första inbjudningskortet, ett provkort. Räknat på vad det skulle kosta och då blir det hela 3 kronor dyrare att göra själv jämfört med att köpa ett hos typ calligrafen. Fst samtidigt är det roligt att pyssla, och att få ett handgjort kort. Eller?