• Virvel

080809

Jag kan inte låta bli att starta upp en tråd speciellt för vårt datum 20080809.

Hänger redan i trevliga augustitrådar men tycker det skulle vara kul med en tråd till för oss med samma datum. Så att vi kan sitta kvällen innan den stora dagen och vara nervösa tillsammans

Välkommna!

• Svar på tråden 080809
  • bridesilly

Nu har vi bokat fotograf äntligen. Nu känns det rätt person på rätt plats Medveten om att jag är en smula petig men då är det ju toppen att de förstår att det är en bridezilla dom har att göra med HAHAHAHA

• blivandefrularsed
    bridesilly skrev 2007-11-02 11:03:56 följande:
    Nu har vi bokat fotograf äntligen. Nu känns det rätt person på rätt plats Medveten om att jag är en smula petig men då är det ju toppen att de förstår att det är en bridezilla dom har att göra med HAHAHAHA
    Kul!! Hur har ni bokat? Hela dagen eller vanlig fotografering? Bad får ni betala??

Funderar mycket på det där....jag är villig att betala en del för att få bra kort under större delen av dagen men min m2b vill inte lägga flera tusentals kronor på det...
  • bridesilly

Vi kommer att ha fotografering efter bröllopet i parken en timme eller så. Det är olika vad det kostar beroende på hur mycket man vill ha. grundpris för fotografering utomhus är 1700kr sen kostar det extra om du vill ha ett album, tack kort eller förstoringar. Jättebra pris och supertrevlig fotograf. Kan rekommenderas till de som bor i mitt område.

Vad kostar det hos er då?

blivandefrularsed skrev 2007-11-02 11:10:05 följande:
    Kul!! Hur har ni bokat? Hela dagen eller vanlig fotografering? Bad får ni betala??Funderar mycket på det där....jag är villig att betala en del för att få bra kort under större delen av dagen men min m2b vill inte lägga flera tusentals kronor på det...
  • cindell

JosieAdde

Välkommen till tråden! :)

Virvel:

Korten är jättefina...

• Virvel

JosieAdde

Välkommen till tråden.

cindell

Tack så mycket. Har du bestämt dig för vilken klänningen det blir som får äran att bäras av dig? Alla som svarade tyckte väl samma om jag inte minns fel. Sen ska det ju såklart kännas bra också.

• cindell

Virvel:

Jo jag har nog bestämt mig för vilken modell jag ska ha. Måste åka och prova klänningen en gång till innan jag bestämmer mig. Ska även få bort några kilon till så jag kan klämma i mig någon mindre storlek. :) Men den kändes underbar :)

Jag är också lite inne på att lägga till guld som färgtema. Men lite orolig för att det kanske blir för kitschigt. Vad tror ni?

• AoM

Cindell
    Tror att guld kan bli jättefint! Förstår hur du tänker när du skriver att du är rädd att det ska bli för kitschigt, kanske du kan bryta av med en annan färg?

Vi ska iväg och kolla på ringar idag (jag tjuvstartade redan i tisdags). Tror jag är ganska säker på hur jag vill ha ringen. Har även tänkt att göra om min förlovningsring så att den passar ihop till den kommande ringen!

• bridesilly

Känns så bra att ha kommit en bit på vägen nu

Kyrka
    Lokal
    Fotograf som jag är jättenöjd med
    Klänning med alla tillbehör ex slöja tiara, skor
    Hans kläder
    Inbjudningarna och vigselprogram köpta
    Resan är bokad och klar
    Ringarna är beställda
    Frisören meddelad
    Vet precis hur det ska se ut i festlokalen

Nu har man roliga beslut kvar som hur buketten och resterande blommor ska se ut, tårtan, maten....känns som om man hinner

• SlottsBrud2008

Nu hoppar jag ur tråden.
    Tyvärr så ställer vi in bröllopet - eller skjuter fram till obestämt datum.
    För lite pengar och en sambo som inte vill prioritera ett bröllop kom emellan. Lite synd att han inte kunde kläcka ur sig det tidigare bara.. jaja.
    Men lycka till allihopa och ha det så bra...

• blivandefrularsed

SlottsBrud2008

Tråkigt... hoppas att du inte är för lessen över det, antar att du hade sett fram emot det. Men hoppas att ni gifter er någon gång fram över istället! Kram