• Virvel

080809

Jag kan inte låta bli att starta upp en tråd speciellt för vårt datum 20080809.

Hänger redan i trevliga augustitrådar men tycker det skulle vara kul med en tråd till för oss med samma datum. Så att vi kan sitta kvällen innan den stora dagen och vara nervösa tillsammans

Välkommna!

• Svar på tråden 080809
  • ElinJonas

Jag är ju väldens mest nyfiknast människa...... du får väl ta och avslöja vart du kommer ifrån snart=)) hehe

• bridesilly

Elinjonas

Ja det tror jag att jag har sagt vid något tillfälle.
    Vill inte helst ge ut för stora detaljer innan vi har skickat ut inbjudningarna eftersom vi är rätt så hemliga än så länge. Ingen förutom de vi har bokat hos vet om att vi ska gifta oss. Undra om någon sätter morgonkaffet i halsen när inbjudningarna dimper ner. Hahahahaha

• kalevala

Godmorgon allihop. hade några minuter innan jobbet.
    försöker få min m2b att engarera sig lite och har bett ett antal gr att ringa ett band , varav han känner medlemmar , , och höra vad de tar ,för att se om budgeten håller eller ej , ....men ack .......vad göra ??????

• cindell

kalevala:

Min m2b är inte heller så engagerad. Det är vissa saker som han har varit mer intresserad av. T.ex vilka vi ska boka som musiker och vart vi ska resa. Jag tror nog att han kommer bli mer engagerad i vår. Får hoppas på det iaf :)

• bridesilly

Min m2b är faktiskt intresserad när jag pratar om vårt bröllop. Mitt problem är att komma ihåg om jag delat med mig av mina upptäckter på BT om det ena eller andra eller om jag bara tänkt att säga det och höra vad han tycker. Ibland kan jag säga men hallååå kommer du inte ihåg det jag har ju sagt detta innan, då tittar han bara på mig ...eeeh till mig ??? hahaha senil

• kalevala

hjälpte att få ett litet spunk ryck igår ........han ringde till en medlem igår efter jag somnat , o berättade det nu när jag kom hem från jobbetl....... så de skulle talas vid idag igen , vi får väl se !!!!!!!!!!forsättning följer , jag själv kunde inte låta bli att gå in o titta på ringar när jag skulle egentligen hämta sonens glasögon...........kalevala´såklart.

ikväll har vi ordnat barnvakt o ska bada utom hus jacuzzi ............mys.

• ElinJonas

min m2b kommer med små trevligt överaskningar.....han bokade fotografen....=)
    sedan tänke jag lägga in det i planeringkalendren här på bt....då va det redan fixat=)).....lite förvånad faktiskt men blev väldigt glad=)
    Vi diskuterar väldigt mycket om bröllopet tillsammans=)

• bridesilly

Åhåå va duktig och engagerad han är så ska det va

ElinJonas skrev 2007-11-16 18:27:10 följande:
    min m2b kommer med små trevligt överaskningar.....han bokade fotografen....=)sedan tänke jag lägga in det i planeringkalendren här på bt....då va det redan fixat=)).....lite förvånad faktiskt men blev väldigt glad=)Vi diskuterar väldigt mycket om bröllopet tillsammans=)
  • ElinJonas

Hoppas att det håller i sig bara!!