Fröken Plommon skrev 2007-09-14 14:14:09 följande:
Hallå brudar nya och gamla!Här i götet öser regnet ner, verkar som om hösten kommit nu!Sitter och pillar med vårt monogram, det tar ju hur lång tid som helst, hoppas inte alla delar i planeringen tar så lång tid då kommer inte de resterande 11 månaderna räcka långt :)Kan inte riktigt bestämma mig för typsnitt, får bege mig ut på dafont igen och leta vidare. Imorgon är det äntligen dags för stämpel och scrapbookingmässan. Hoppas jag får massor med inspiration till inbjudningskorten och de övriga trycksakerna. Sen hoppas jag att de säljer pysselprylar till mässpriser så att man får ner priset lite i alla fall.Är det någon som skall på bröllopsmässan på Tjolöholms slott den 13-14 okt??? Verkar vara en bra mässa. Annars tycker jag att det är lite tunnsått med bröllopsmässor på västkusten, hur har ni det i övriga delar av landet?Ha en skön helgKramar
[/citat]
Det är en mässa nu den 6 oktober(lite osäker på datumet) på Wapnöslott utanför halmstad.
Virvel skrev 2007-09-15 20:01:48 följande:
[citat]
Dom här skulle vara lite kul att ha som
bordsplaceringskort.www.abracadabra.se/Knappgok.htm
[/citat]
Ja det måste ju liva upp festen om nåt!!

Virvel skrev 2007-09-16 18:26:59 följande:
[citat]
Fröken Plommon Tyvärr så blev det ingen tik utan två pigga och gulliga små hanar. (och den som var död) Jag har bara haft två kullar tidigare 2003,2004 så jag har aldrig varit med om att få fram en död valp innan. Lite läskigt och sorgligt. Vikten på en Japansk spetsvalp brukar ligga på ca 150 gram och den som dog för att tiken inte fick ut den i tid vägde 270 gram. Inte konstigt om det var problem. Dom andra två väger 206 och 228 gram så det var stora killar det också. Vill ni se hur dom ser ut när dom är så här små kan ni gå in på
www.lillsidans-kennel.se och klicka på nyheter.
Gud vad skojigt med valpar! Funderar själv på att ta med min lilla vovve. Har en bebis på 6 mån nu bara så får kanske vänta lite. Är ju en del jobb med valpar!