• Virvel

080809

Jag kan inte låta bli att starta upp en tråd speciellt för vårt datum 20080809.

Hänger redan i trevliga augustitrådar men tycker det skulle vara kul med en tråd till för oss med samma datum. Så att vi kan sitta kvällen innan den stora dagen och vara nervösa tillsammans

Välkommna!

• Svar på tråden 080809
  • cindell

Virvel o Mummy:

Tack så jätte mycket för mailen tjejer. Ska kolla igenom dom imorgon, har haft mycket att göra idag.

• Fröken Plommon

Hallå brudar nya och gamla!

Här i götet öser regnet ner, verkar som om hösten kommit nu!

Sitter och pillar med vårt monogram, det tar ju hur lång tid som helst, hoppas inte alla delar i planeringen tar så lång tid då kommer inte de resterande 11 månaderna räcka långt :)

Kan inte riktigt bestämma mig för typsnitt, får bege mig ut på dafont igen och leta vidare. Imorgon är det äntligen dags för stämpel och scrapbookingmässan. Hoppas jag får massor med inspiration till inbjudningskorten och de övriga trycksakerna. Sen hoppas jag att de säljer pysselprylar till mässpriser så att man får ner priset lite i alla fall.

Är det någon som skall på bröllopsmässan på Tjolöholms slott den 13-14 okt??? Verkar vara en bra mässa. Annars tycker jag att det är lite tunnsått med bröllopsmässor på västkusten, hur har ni det i övriga delar av landet?

Ha en skön helg

Kramar

• Virvel

Fröken Plommon

Vet inte om du har sett monogrammet på vår hemsida. Tycker du om det typsnittet så kan jag maila monogrammet till dig. Ochtecknet är fast men namnen kan du ändra hur du vill på.

• Virvel

Fröken Plommon och blivandefrularsed

Ni har mail

• Virvel

bridesilly
    Var in på Vistaprint och kikade på placeringskort och hittade inbjudningskort som var snygga. Tänkte på dig för dom gick i grönt.
    www.vistaprint.se/vp/ns/easypath/studio.aspx&cfs=-1&ref=1&icparts=yes&pf_id=241&combo_id=63128&last_doc_id=-1&category_id=3739&combo1=16030.139.40.80091%7c80091%7c822%7c0&referer=http%3a%2f%2fwww.vistaprint.se%2fvp%2fns%2feasypath%2fgallery.aspx%3fpage_num%3d6%26g%3d60%26category_id%3d3739%26basecolor%3d0%26selNumDesigns%3d6%26index_designs%3d0%26gtype%3d1%26ref%3d1%26last_doc_id%3d-1

• bridesilly

virvel

tack vad du är gullig Ska visa dom för min blivande å se vad han tycker..jag tycker iaf dom var fina