• GME76

Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??

Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .

• Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
  • Godisråttan

Grattis 73an!Super!Vad har du för målvikt?

• 73an

Tack!
    Jag vet inte riktigt vad min målvikt är. Men jag ska inte under 60kg i alla fall. 60-62kg kanske.

• Godisråttan

73an
    Åhhh lyllos dig då är du snart där!

• Canta

Hej Alla duktiga!

Har precis haft ett sjukt sug på cholkad. Hittade choklassås ohoj eller vad den heter. Åt två matskedar. Blir lixom helt tokigt när jag ska ha mens:(

Ska träna imorgon och ut och gå på morgonen. och ett danspass på kvällen.

Nä dax att jobba lite

lycka till alla duktiga brudar

• 73an

Ja...Jag måste även försöka träna bort graviditetshänget jag har på magen, insett att det inte tänker fösvinna så lätt:)

• GME76   080802

Va duktiga ni är allihop . Hoppas allt är bättre med er nu, Dreams. Skönt att vara igång igen.
    Här har det inte hänt mkt. Funderar starkt på att rapportera veckans bottennotering i fortsättningen. I lördags vägde jag nämligen 69,2kg. Kändes ju skitbra, men sen blev det ju inga promenader och pizza igår och kalas ikväll hos sambons föräldrar. Smörgåstårta o tårta. Och just det ja, kalas innan pizzan igår också med massa kakor o skräp. Ja ja, det var gott i a f och 5-6kg är easy-peasy att bli av med innan augusti.
    Så återigen är det skadereglering efter helgen som gäller.
    Vägde 70,1 i morse. Trist med inte deprimerande dåligt.

Lycka till nu Anja, hoppas det funkar nu och att du är så laddad . Måste erkänna att jag blev snurrig när du började prata siffror haha.

• Anja 19 juli 2008

GME76

Du är beundransvärd som är så härligt positiv. Känner mig sån just nu oxå! Självklart måste man få unna sig när det är kalas och annat. Men det är just att komma tillbaka sen som man måste kämpa med. Du har sån stark karaktär och helt rätt inställning. Självklart är det skadereglering som gäller coh det kommer inte ta många dagar lixom... Bara man ser till att inte falla av banan (vilket jag har lätt för ) Detta klarar vi galant, eller hur

Idag har jag faktiskt verkligen varit duktig! Inte en kolhydrat så långt ögat når. Och det har inte varit det minsta lilla ansträngande. Har ätit SKITGOTT!!

Är dålig på att dricka vatten dock. Jag MÅSTE bli bättre på det!!!

Idag kom Lillys brudklänningskatalog oxå och nu börjar jag t.om känna att det känns MÖJLIGT även för mig att snart (inom några månader) kunna våga mig på att åka till en brudbutik och prova klänningar utan att gråta mig rödögd

• Canta

Usch vilken ångest! Igår va en katastrof dag. Fick godis sug och åt chokladsås, hitta det på jobbet. Sen åt jag äpplekaka och vaniljsås. KÄnns så himla helskt.
    Känns så jälva onödigt.

Men får väl ta nya tag idag. Ska träna, men kom ej upp på någon morgnpromenad som jag sagt att jag ska göra. Måste skärpa mig ordentligt nu.

Anja du gav mig ett litet tips där. Man skanske ska kolla i bröllpstidningar osv för att hålla viljan att inte vilja äta skit.
    Hoppas du får en lika bra dag idag me.

OCh alla andra så klart

• Hedebris

sätt en bild på er drömklänning på kylskåpet :D

• Canta

Hedebris smart idé. Ska sätta mig ner ikväll och skissa upp den. För just nu finns den bara i mitt huvud och i sömmerskans skissbok.
    Super bra ide

Ha en bra dag

Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??