Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Go´kväll!
Sambon är på ute med kompisarna så jag är hemma o är barnvakt . Orkade inte ordna ngn så stannade hemma istället.
Har precis sett "Breakup" med Jennifer Aniston och sorterar recept... Filmen var ok men inte speciellt intressant men åh va skönt att slippa alla lösa lappar med recept som man aldrig hittar när man behöver dem.
Har grillat korv i skogen idag, det var skoj. Slutade med att 3,5-åringen kissade ner sig, 1,5-åringen bara ramlade omkring o grät haha. Hur orkade mina föräldrar egentligen. Dom hade 4 barn och var värsta skogsmullarna.
Annars popcorn och mörk hallonchoklad (Lindts, asgoood) och som middag varma mackor med skinka, pesto o ost och lite mozarella/rödlök/basilikaröra. Gott!
Välkommen johansdotter!
Jaaa välkommen johansdotter, förlåååååt, glömde!!!
GME76
kan vara rätt skönt att stanna hemma när sambon går ut tycker jag. Är ju inte ofta man får en kväll hemma för sig själv
Breakup är helt ok att titta på, lite mysig sådär. Såg nyligen en annan jättemysig film (sån där tyyyypisk chickflick ) som heter "because I said so", jättehärlig...
Älskar Lindts choklad, speciellt deras mintchoklad mums...
Känner igen namnet, vilka är med i den?
Tycker också det är skönt att vara hemma "själv". Man behöver inte ta hänsyn till nån annan och inga umgängeskrav haha.
Ja va f..n heter dom nu *asg*
Iallafall så är det om en mamma m tre döttrar och hon vill att de ska stadga sig, gifta sig osv... Yngsta dottern är enligt de andra hopplös typ Mamman sätter in en annons (kontaktannons) för hennes räkning och intervjuar huuuur många män som helst *asg*
En deltidsarbetande musiker på restaurangen iakttar henne och sätter sig lite och pratar med henne osv...
Bla bla bla...
Det är bland andra mamman i Gilmore Girls Lauren nånting som är den ena systern coh så tror jag mamman är Diane Keaton, hmm är helt osäker, blandar alltid ihop filmer... haha
Den är jättemysig iallafall
Aha den med Mandy Moore . Har inte sett den...
jaaa just det SÅ heter hon. Satt precis och sökte efter hennes namn för jag vet att jag läste att hon är tillsammans m Matthew Perry nu, haha... Hade ej koll på hennes namn bara!
Berättade jag att jag har ätit över ETT KILO godis idag! Helt ok va???? jag FÅR ju lov på lördagar, så då är det ju skitbra att verkligen TRYCKA in så attm an håller på att spy!!!
Men jag ursäktar mig med att det inte är varje dag man har GÅSAMIDDAG och jag hoppade ju faktiskt över äppelkaka m vaniljsås
Live it up bara . Är rätt imponerad dock, 1kg är en hel del haha, men det kanske var tungt godis. Tänk dig 1 kg marschmallows, typ en hel Ica-kasse
. Nu ska jag kolla lite på tv och sortera färdigt. I´ll be back!
Ja alltså det var geischa, antonbergs marsipanägg, marianne, refreshers (sura kolor), laktris, center och en massa andar goda grejor, mest choklad såklart eftersom jag är chokladnarkoman
Men jag tror nog nästan att jag kan äta hur mkt godis som helst, för oavsett hur mkt jag köper så äter jag tills det är slut!
Korkat eller vad??? Mår ju illa efter typ 10 bitar men fortsätter...
Hmmm undrar vad det kallas! Idioti??