• GME76

Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??

Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .

• Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
  • 73an

Skrev ett helt j-la inlägg och sen gick det inte posta det, grrr

Samos07:Hoppas det går bra för din pappa, skickar en tanke.

Anja:Jag tycker du är störtskön, alltid roligt att läsa dina inlägg. Härligt att du hittat tillbaka till rätta motivationen.

Angående DOLLY så kan jag inte låta bli att undra om hon är "verklig". Får känslan att det kanske är någon som sitter och gör sig rolig över oss som kämpar och vill testa våra rektioner. Det behöver inte vara så, men jag undrar...

Dagens resultat då:
    Vikt:65,9kg(-0,4kg)
    Måtten jag brukar ta är oförändrade, men jag tror det har åkt lite på låren, det känns så på byxorna. Roligt är det i alla fall, kan inte minnas när jag vägde så "lite"

Kram på er alla kämpar.

• 73an

Ursäkta, det ska ju stå reaktioner i inlägget om Dolly.

• Anja 19 juli 2008

73an

hahaha vad kul att du tycker om mina inlägg... själv blir jag ofta förfasad över hur långa dom blir

mina fingrar verkar ha ett eget liv!!

Tänkte samma tanke om Dolly faktiskt för det låter så absurt och ja, det är ju på ett sätt ett hån mot dem som faktiskt är rejält överviktiga...

Din vikt 73an är ju oxå ett hån mot mig, mmooooaaaahahaha...

jag skulle lixom gråtit av lycka om jg vägt under 70

• Anja 19 juli 2008

Det är ju jättemånga här inne som väger under 70 lixom... Så egentligen är inte detta ett forum för ÖVERVIKTIGA utan mest för dem som vill bli av med ett par kilon som de inte gillar...

Men det är ju skitsamma jag får acceptera att jag och typ två till här inne har en vikt över 80, men ibland känner jag mig som en RIKTIG tungviktare när jag läser era måndagsvikter och mått och tänker lixom att oj, dom ser ut som jag såg ut när jag var SKITNÖJD m mig själv *asg*

• Anja 19 juli 2008

Jag ska nog jä..lar komma ifatt er

• Godisråttan

Anja
    Tack för peppingen!

Jag vill komma under 70 kg men verkar ju inte gå då jag försökt i veckor men veeet med mig jag inte FÖRSÖKT på allvar...Idag har jag inte ätit en enda godis fast jag har en hel drös med Dumle liggandes i förrådet bredvid mitt förråd Som tur är gillar jag inte dumle sååå mycket.Måste bli av med sockerboeroendet och har ju börjat med Cuur och de funkar tycker jag.Kanske inte det med att de minskar fettupptaget men de minskar sötsuget och det är ju toppen!

Jag tror att vi tjejjer som kört fast måste sätta mindre delmål och ha invägning mm så man verkligen anstränger sig eller vad tror ni?

• Anja 19 juli 2008

Vad är CUUR???? Tell me all about it... Detta låter som nåt för mig!!! Är det meningen att det ska minska fettupptaget OCH stoppa sötsuget???

Var får jag tag i detta? Naturmedel eller läkarordinerat?

• Godisråttan

Naturmedel på hälsokost Om du ammar kan du inte äta det tror jag. Det är 5 kapslar man tar i sambnand med måltid. 1 till frulle, 2 till lunch och 2 till middagen.

• Anja 19 juli 2008

och det funkar alltså?? Vad innehåller de? Vet du vad som är det verksamma "ämnet" så att säga?

Jag har ju inte ammat på LÄÄÄÄNGE nu *asg*

Min minsting är ju 2,5 snart, tiden går såååå fort!!!

• Godisråttan

Har inte förpackningen med mig på jobbet men googla CUUR så får du nog svar. Jag tycker att det funkar!Ingen mirakelkur men lite hjälp på vägen.

Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??